Σε ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ μετά το delivery επεκτείνεται η Wolt

Σε ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ μετά το delivery επεκτείνεται η Wolt

2' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά λιανικής εγκαινιάζει η φινλανδική νεοφυής εταιρεία Wolt, μέσω της υπηρεσίας Wolt Market, που προέκυψε λίγους μήνες μετά την ίδρυση της θυγατρικής της, Wolt Market Greece. 

Με μεγάλο αριθμό καταναλωτών να στρέφεται εν μέσω πανδημίας στις online αγορές, αυξάνοντας τις απαιτήσεις του για άμεση παράδοση των προϊόντων, η Wolt κλείνει η ίδια συμφωνίες με τους προμηθευτές για τη διάθεση 2.000 κωδικών προϊόντων, «παρακάμπτοντας» τα σούπερ μάρκετ. 

Βάσει του νέου αυτού μοντέλου αγορών, η εταιρεία αναπτύσσει ένα δίκτυο με κέντρα αποθήκευσης και διανομής (dark store), διαθέτοντας σε αυτά μια γκάμα προϊόντων τα οποία ο καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει μέσα από την εφαρμογή της. Στη συνέχεια, επιστρατεύοντας το δίκτυο διανομέων της, η Wolt θα παραδίδει τα ψώνια 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 9 το πρωί έως τις 12 το βράδυ, παρέχοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να προγραμματίσουν την παραγγελία τους αλλά και να παρακολουθήσουν την πορεία της (live tracking). 

Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη για μεγάλο μέρος της Αθήνας, με στόχο την πλήρη κάλυψη του λεκανοπεδίου. Το κέντρο αποθήκευσης και διανομής που αναπτύσσει βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και οι περιοχές που θα εξυπηρετούνται είναι: Αγιος Δημήτριος, Αγιος Νικόλαος, Αγιος Παντελεήμονας, Αιγάλεω, Ακρόπολη, Αλιμος, Αμπελόκηποι, Βύρωνας, Γκάζι, Δάφνη, Ζωγράφου, Ηλιούπολη, Κ. Πατήσια, Καισαριανή, Καλαμάκι, Καλλιθέα, Καρέας, Κολωνάκι, Κυψέλη, Μοναστηράκι, Μοσχάτο, Ν. Σμύρνη, Νέος Κόσμος, Ομόνοια, Π. Φάληρο, Πετράλωνα, Ρέντη, Σεπόλια, Σύνταγμα, Ταύρος και Ψυρρή. 

Οι κωδικοί που θα εξυπηρετεί η υπηρεσία αφορούν προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες της εβδομάδας: τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, συσκευασμένα προϊόντα, όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, αλλά και είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά, χαρτικά κ.ά. Σημειώνεται ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα εκτός της Φινλανδίας όπου η Wolt εφαρμόζει το συγκεκριμένο μοντέλο, ενώ στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του Wolt Market και σε άλλες χώρες. Η εταιρεία, που συστήθηκε στο κοινό ως ένα food delivery app, εισέρχεται στον κλάδο της λιανικής με ένα διαφορετικό μοντέλο από εκείνο που επιλέγουν οι εγχώριοι ανταγωνιστές της, εκμεταλλευόμενη και το μεγάλο δίκτυο διανομέων που έχει αναπτύξει. Μετράει πάνω από 2.000 διανομείς, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν κατατεθεί ήδη 7.000 αιτήσεις υποψηφίων που θέλουν να ενταχθούν στον στόλο της. Οι παραπάνω επενδυτικές κινήσεις της νεοφυούς εταιρείας συνδέονται και με την πρόσφατη άντληση κεφαλαίων ύψους 440 εκατ. ευρώ από διεθνείς επενδυτές, ανάμεσα στους οποίους οι ICONIQ Growth, KKR, EQT Growth, Goldman Sachs Growth Equity κ.λπ. «Με το Wolt Market αξιοποιήσαμε την τεχνολογία και την εμπειρία της Wolt για να δημιουργήσουμε μια νέα κατηγορία market. Δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να έχουν όλα τα ψώνια της εβδομάδας μέσα σε λίγα λεπτά στην πόρτα τους ή –αν προτιμούν– να προγραμματίσουν να τα παραλάβουν την ώρα και τη μέρα που τους εξυπηρετεί», δήλωσε ο Δημήτρης Καρέλος, γενικός διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή