Στην πολυεθνική Sitecore πέρασε η ελληνική Moosend

Στην πολυεθνική Sitecore πέρασε η ελληνική Moosend

2' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην εταιρεία Sitecore, η οποία ιδρύθηκε στη Δανία και έχει εκτεταμένη παρουσία στις ΗΠΑ, πέρασε η ελληνική τεχνολογική εταιρεία Moosend των Γιάννη Ψαρρά και Παναγιώτη Μελισσαρόπουλου, η οποία δραστηριοποιείται από το 2012 στον κλάδο του email marketing και marketing automation.

Όπως επισήμανε σε σχετική ανακοίνωσή του στο site της εταιρείας ο διευθύνων σύμβουλος της Sitecore Στιβ Τζικάκης, η εξαγορά, η οποία αποτελεί μέρος ενός φιλόδοξου πλάνου ανάπτυξης της εταιρείας ύψους 1,2 δισ. δολ. που βρίσκεται σε εξέλιξη, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη Μαΐου του τρέχοντος έτους. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία προχώρησε στην τρίτη εξαγορά για φέτος, αυτή της Moosend.

Η Sitecore ιδρύθηκε το 2001 και είναι εταιρεία λογισμικού που δραστηριοποιείται στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου για τους πελάτες της (content management systems).

Μιλώντας στην “Κ” ο κ. Τζικάκης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι “είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι με την εξαγορά της Moosend από την Sitecore, που θα συμπληρώσει την πρωτοποριακή για την αγορά βασική μας υπηρεσία η οποία προσφέρει τη δημιουργία ενός δυναμικού συστήματος εξατομίκευσης για σύγχρονες επιχειρήσεις”. Ο ίδιος, μιλώντας για τα σχέδια της εταιρείας στην Ελλάδα επεσήμανε ότι η Sitecore θα “αποκτήσει μία απίστευτα ταλαντούχα και καινοτόμο ομάδα στην Αθήνα και επιπλέον θα οικοδομήσει μια πλατφόρμα marketing automation τελευταίας τεχνολογίας στην οποία βασίζονται brands παγκοσμίου φήμης”.

Αναφερόμενος στο οικοσύστημα νεοφυών επιχειρήσεων, ο ίδιος τόνισε πως “το αναπτυσσόμενο τεχνολογικό οικοσύστημα της Ελλάδας, με την κοινότητα των startup από την οποία προκύπτει μία δεξαμενή τεχνικού ταλέντου, δημιουργεί μοναδικές ευκαιρίες για εταιρίες όπως η Sitecore για να επενδύσει, να προσλάβει δυναμικό και να αναπτυχθεί τόσο εντός της αγοράς όσο και περιφερειακά”.

Η πολυεθνική εταιρεία έχει γραφεία σε περίπου 25 χώρες παγκοσμίως, ενώ μετρά περίπου 1.500 υπαλλήλους. Η εξαγορά έρχεται και σε μια περίοδο που η αγορά του email marketing και του marketing automation γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη, καθώς εξαιτίας του κορωνοϊού ενισχύθηκε η ζήτηση των εταιρειών για ψηφιοποιημένες υπηρεσίες.

Οι δύο ιδρυτές της Moosend έχουν αναπτύξει μια εύχρηστη email marketing πλατφόρμα, η οποία απευθύνεται σε όλες εκείνες τις εταιρείες που στέλνουν newsletters στους πελάτες τους. Ο χρήστης της πλατφόρμας μπορεί να σχεδιάσει από την αρχή το newsletter, να διαχειριστεί τους παραλήπτες, να προγραμματίσει την καμπάνια και στη συνέχεια να δει στατιστικά στοιχεία, όπως εάν διαβάστηκε το email, ποια θέματα διαβάστηκαν, από πόσους και ποιους παραλήπτες, ποιες ώρες κ.λπ. Επίσης, μέσω λειτουργιών marketing automation, οι εταιρείες μπορούν να προβλέπουν και να καταγράφουν τη συμπεριφορά και τις κινήσεις όσων επισκέπτονται την ιστοσελίδα της, στέλνοντας μετέπειτα αυτοματοποιημένα μηνύματα.

Η εταιρεία εν μέσω πανδημίας διπλασίασε τα μεγέθη της, μετρώντας συνολικά 2.000 πελάτες σε περίπου 60 χώρες του κόσμου, ενώ ανάμεσά τους συγκαταλέγονται εταιρείες όπως η Vogue Ασίας, Dominos, Sephora, Ogilvy κ.λπ.

Η Moosend έχει παρουσία στην Αγγλία και στην Ελλάδα και αριθμεί συνολικά 47 εργαζομένους, από 32 το 2019, εκ των οποίων περίπου οι 35 απασχολούνται στα γραφεία της στο Μαρούσι.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή