ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Υψηλές επιδόσεις από τη Mothercare το πρώτο τετράμηνο

ypsiles-epidoseis-apo-ti-mothercare-to-proto-tetramino-561362953

Θετική πορεία κατέγραψαν οι πωλήσεις του πρώτου τετραμήνου της εταιρείας «Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας», που στο λιανεμπόριο αναπτύσσει τα καταστήματα βρεφικών και παιδικών ειδών Mothercare. Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις το διάστημα αυτό, μετά και την επαναλειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των φυσικών καταστημάτων της στις 5 Απριλίου, με τη μέθοδο του click inside και click away, πέρασαν σε θετικό πρόσημο καταγράφοντας αύξηση 31% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Επίσης, αύξηση 2,32% καταγράφουν οι πωλήσεις του πρώτου τετραμήνου του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το τετράμηνο του 2019, πριν δηλαδή από την επέλαση της πανδημίας. 

Οι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 27% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 ενώ σημείωσαν αύξηση 5% συγκριτικά με το πρώτο τετράμηνο του 2019, όταν η αγορά ήταν σε πλήρη λειτουργία. Οπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το ηλεκτρονικό κατάστημα συνέβαλε κατά 39,40% στις λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα στη διάρκεια του τετραμήνου, ενώ τον Απρίλιο, οπότε επαναλειτούργησαν τα καταστήματα, το ποσοστό αυτό σταθεροποιήθηκε σε περίπου 24%. 

Εκτός συνόρων

Σημαντική ανάκαμψη έχουν δείξει και οι πωλήσεις λιανικής της Ρουμανίας, που σημείωσαν αύξηση 71% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2020. Η εταιρεία επενδύει και σε αυτήν την αγορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη λειτουργία του mothercare.ro, το οποίο συνεχώς κερδίζει μερίδιο αγοράς, ενώ παράλληλα προχωράει και σε νέο σημείο πώλησης εντός του 2021.

Ανάκαμψη παρατηρείται και στις υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις λιανικής της Σερβίας, σημείωσαν ισχυρή αύξηση της τάξεως του 48%, ενώ στην αγορά της Αλβανίας η αύξηση έφθασε το 47%. 

Οσον αφορά τις εκτιμήσεις του ομίλου για το 2021, το θετικό αποτέλεσμα πωλήσεων του τετραμήνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του λιανεμπορίου που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση δημιουργούν αισιοδοξία για την πορεία των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021. Τέλος, η αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και η συνεχής επένδυση στη βελτίωση του δικού της ηλεκτρονικού καταστήματος δημιουργούν ένα δίχτυ ασφαλείας μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Σημειώνεται ότι η εισηγμένη ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το ακίνητο που διαθέτει επί της οδού Ερμού 44, συνολικής επιφάνειας 884 τ.μ., το οποίο χρησιμοποιούσε η ίδια για να στεγάσει το κατάστημά της Mothercare, θα εκμισθωθεί σε μεγάλη αλυσίδα αθλητικών ειδών.