ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ferryhopper: στα επίπεδα του 2019 οι κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

ferryhopper-sta-epipeda-toy-2019-oi-kratiseis-aktoploikon-eisitirion-561364468

Σημαντική αύξηση στις κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για τους επόμενους μήνες, ειδικά σε σχέση με την περυσινή χρονιά, παρατηρεί η νεοφυής εταιρεία Ferryhopper. Ηδη τον Μάιο οι κρατήσεις αγγίζουν τα επίπεδα του 2019, γεγονός που επιβεβαιώνει πως, εφόσον όλα εξελιχθούν ομαλά στο μέτωπο του κορωνοϊού, η τουριστική κίνηση θα ανακάμψει σε σύγκριση με το 2020, μια χρονιά χαμένη για αρκετές μεγάλες αλλά και μικρές τουριστικές επιχειρήσεις. «Ο φετινός Μάιος υπολογίζουμε να είναι 4-5 φορές μεγαλύτερος από τον Απρίλιο όσον αφορά τις κρατήσεις εισιτηρίων», επισημαίνει στην «Κ» ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Ferryhopper Χρήστος Σπαθαράκης, δίνοντας μια πρώτη εικόνα για την πορεία της αγοράς κατά τη φετινή χρονιά.

«Βλέπουμε μια σημαντική αύξηση των κρατήσεων για τους επόμενους μήνες και ειδικά σε σχέση με την περυσινή χρονιά υπάρχει μια έντονα ανοδική τάση», σημειώνει. «Το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά είναι μοιρασμένο 50-50 μεταξύ Ελλήνων και ξένων ταξιδιωτών, ενώ στην ισπανική αγορά έχουμε μια σταθερά ανοδική τάση κυρίως από ξένους ταξιδιώτες. Ενθαρρυντική όμως είναι η αύξηση που βλέπουμε σε Αμερικανούς ταξιδιώτες, αν και η πλειονότητα των ξένων χρηστών αυτή την περίοδο προέρχεται από ευρωπαϊκές χώρες και από το Ηνωμένο Βασίλειο». Εκτός από το ενδιαφέρον των ξένων ταξιδιωτών για την ελληνική αγορά, η εταιρεία ήδη βλέπει έντονη κινητικότητα για εξορμήσεις σε ελληνικά νησιά και από Ελληνες. «Αναμένουμε όμως να δούμε τι θα γίνει τώρα που ανοίγουν και οι υπερτοπικές μετακινήσεις», προσθέτει.

Η Ferryhopper δραστηριοποιείται από το 2017 στον κλάδο του traveltech φιλοδοξώντας να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Πέρα από την κράτηση εισιτηρίων για απευθείας προορισμούς, η πλατφόρμα της εταιρείας είναι και η μοναδική που δίνει τη δυνατότητα συνδυασμού δρομολογίων για νησιά που δεν έχουν απευθείας ακτοπλοϊκή διασύνδεση. Μέσω της πλατφόρμας της η Ferryhopper έχει πωλήσει, από την ίδρυσή της, πάνω από 1 εκατομμύριο εισιτήρια εξυπηρετώντας 250 προορισμούς σε όλη τη Μεσόγειο.

Μιλώντας για την περυσινή χρονιά, ο κ. Σπαθαράκης αναφέρει πως «το 2020 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά συνολικά για τον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών, και η Ferryhopper δεν αποτελεί εξαίρεση». Παρά τις αναταράξεις που προκάλεσε ο κορωνοϊός, η ομάδα επένδυσε στην τεχνολογία της και ενίσχυσε το προσωπικό της, κατορθώνοντας να αντλήσει 2,6 εκατ. ευρώ από Ελληνες και ξένους επενδυτές τον Ιούλιο του 2020.

«Η εξαιρετική προσπάθεια που έκανε η ομάδα μας είχε ως αποτέλεσμα να περιορίσουμε την πτώση σε σχέση με το 2019 μόλις στο 30%, ενώ θετικά επέδρασε και η υποδοχή της mobile εφαρμογής της Ferryhopper που λανσάραμε. Ενδεικτικά, από τον Ιούλιο του 2020 έχουν κατεβάσει την εφαρμογή σχεδόν 100.000 χρήστες». Οσο για τη φετινή χρονιά, ο ίδιος δηλώνει πως οι στόχοι της ομάδας είναι αρκετά φιλόδοξοι. «Θέλουμε να ξεπεράσουμε τις επιδόσεις του 2019, γεγονός που θα δώσει το σήμα πως αφήσαμε αυτή τη δύσκολη φάση πίσω μας», καταλήγει.