Μείωση τζίρου κατά 20% για την «Καφεκοπτεία Λουμίδη» το 2020

Μείωση τζίρου κατά 20% για την «Καφεκοπτεία Λουμίδη» το 2020

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Απώλειες της τάξης περίπου 20% στα συνολικά έσοδα της εταιρείας «Καφεκοπτεία Λουμίδη» προκάλεσε η πανδημία το 2020, με το πιο μεγάλο πλήγμα να προέρχεται από το κανάλι της εστίασης (HORECA), το οποίο παρέμεινε κλειστό για πολλούς μήνες τόσο πέρυσι όσο και φέτος, ενώ κάποια παραδοσιακά καφενεία παραμένουν κλειστά. Η εταιρεία, πάντως, μεσούσης της πανδημίας την περυσινή άνοιξη έβγαλε στον διαδικτυακό αέρα το ηλεκτρονικό της κατάστημα, μέσω του οποίου «σερβίρει» καφέ –και όχι μόνον– σε όλη τη χώρα, ενώ ετοιμάζει τα επόμενα ψηφιακά της «βήματα», προχωρώντας και σε ηλεκτρονικό κατάστημα χονδρικής πώλησης. Ειδικότερα, όπως ανέφερε χθες σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου ο κ. Ιάσων Λουμίδης, εμπορικός διευθυντής της «Καφεκοπτεία Λουμίδη», αν και τα καταστήματα της επιχείρησης, ως καταστήματα τροφίμων, δεν έκλεισαν στη διάρκεια των lockdowns, υπέστησαν μείωση εσόδων λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών.

Το μεγαλύτερο πλήγμα δέχθηκαν τα ιστορικά καταστήματα των Χαυτείων και του Πειραιά, ενώ καλύτερη ήταν η κατάσταση στα συνοικιακά καταστήματα της εταιρείας, όπως για παράδειγμα σε αυτά του Περιστερίου και του Αμαρουσίου. Οι απώλειες από το κλείσιμο της εστίασης υπολογίζονται σε περίπου 60%, ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα που ξεκίνησε να λειτουργεί στις 25 Μαρτίου 2020 πραγματοποιεί τζίρο όσο περίπου το φυσικό κατάστημα του Περιστερίου. 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα στον ένα και πλέον χρόνο λειτουργίας του έχει δεχθεί πάνω από 380.000 επισκέψεις και στο ίδιο διάστημα έχουν παραδοθεί πάνω από 13.000 παραγγελίες. Επόμενα βήματα σύμφωνα με την κυρία Λίνα Τσιάβου, ειδική για τα ζητήματα ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας, είναι η δημιουργία δεύτερου ηλεκτρονικού καταστήματος που θα απευθύνεται μόνο στους πελάτες χονδρικής, η έναρξη προγράμματος επιβράβευσης για τους πιστούς πελάτες, η καθιέρωση προσφορών μόνο για όσους ψωνίζουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες του eshop να παραγγέλνουν τα δικά τους χαρμάνια (μέσα από μείξεις χαρμανιών) καφέ, δυνατότητα που σήμερα παρέχεται στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας.  

Στις προθέσεις της εταιρείας, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της εταιρείας κ. Νίκο Λουμίδη, είναι επίσης η δημιουργία ειδικής εφαρμογής για κινητά, αλλά και η συνεργασία με τις γνωστές πλατφόρμες παραγγελιοληψίας και διανομής (π.χ. wolt, efood κ.ά.), έτσι ώστε τα προϊόντα της «Καφεκοπτεία Λουμίδη» να παραδίδονται πολύ πιο γρήγορα στους πελάτες.  Από την άλλη, ανοιχτό μεν, αλλά όχι προγραμματισμένο είναι το ενδεχόμενο δημιουργίας καφεκοπτείων με σάλα ως χώρων εστίασης, με τα όποια σχέδια να εξαρτώνται άμεσα από την πορεία της πανδημίας. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή