ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα συμφωνία της «Κωτσόβολος» με την εταιρεία Zakcret

Θα παρέχει υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων από τα καταστήματά της

nea-symfonia-tis-kotsovolos-me-tin-etaireia-zakcret-561417100

Υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων για λογαριασμό τρίτων παρέχει πλέον η «Κωτσόβολος», ακόμη μία κίνηση που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο μετασχηματισμού της εταιρείας τόσο σε ό,τι αφορά το μείγμα προϊόντων που διαθέτει όσο και το εύρος των υπηρεσιών. Πρόκειται, δε, για εξέλιξη που προέκυψε στην ουσία ως συνέπεια της πανδημίας και των στρατηγικών ανάπτυξης που αυτή προκάλεσε στους μεγάλους λιανεμπορικούς ομίλους.

Ειδικότερα, χθες η «Κωτσόβολος» ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρεία αθλητικών ειδών Zakcret Sports, συνεργασία η οποία προβλέπει ότι οι καταναλωτές που παραγγέλνουν ηλεκτρονικά προϊόντα από τη Zakcret Sports θα μπορούν να τα παραλαμβάνουν, εκτός από τα σημεία που η ίδια διαθέτει, και από τα 75 σημεία παραλαβής προϊόντων Quick Points που έχει δημιουργήσει η «Κωτσόβολος» σε ισάριθμα καταστήματά της. Επιπλέον, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Κ», η «Κωτσόβολος» θα πραγματοποιεί και διανομή των προϊόντων της Zakcret Sports στο σπίτι, αξιοποιώντας τον στόλο οχημάτων που ήδη έχει. Η υπηρεσία θα παρέχεται και για ακόμη τρία εμπορικά σήματα της Zakcret Sports και δη τα σήματα Sneaker Cage, District75 και Outletcenter.
Μάλιστα, η συνεργασία με τη Zakcret Sports δεν θα είναι η μοναδική, καθώς η «Κωτσόβολος», σύμφωνα με απολύτως ασφαλείς πληροφορίες, μελετά ανάλογες συμφωνίες και με άλλες αλυσίδες.

Για ποιο λόγο η γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση; Οπως επεσήμανε υψηλόβαθμο στέλεχος της «Κωτσόβολος» μιλώντας στην «Κ», η αλυσίδα θέλει να διατηρήσει σε λειτουργία την υποδομή που δημιούργησε λόγω των περιορισμών που προκάλεσαν τα lockdowns, και δη τα Quick Points, καθώς και τον στόλο των οχημάτων για τις διανομές των παραγγελιών. Τα Quick Points είναι σημεία παραλαβής προϊόντων στη βιτρίνα των καταστημάτων «Κωτσόβολος» και δημιουργήθηκαν κατά την καθιέρωση του μοντέλου click away (παραλαβή εκτός του καταστήματος), προκειμένου να παραλαμβάνουν οι πελάτες της τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει ηλεκτρονικά. «Μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις υποδομές ειδικά στις περιόδους που εμείς δεν έχουμε αυξημένη κίνηση για να εξυπηρετήσουμε άλλους λιανεμπόρους, έναντι φυσικά κάποιας αμοιβής, διότι θέλουμε να τις διατηρήσουμε σε λειτουργία, ακόμη και τώρα που δεν υπάρχουν οι διάφοροι περιορισμοί και τα φυσικά μας καταστήματα λειτουργούν κανονικά», τόνισε στην «Κ» το ίδιο στέλεχος.

Η κίνηση αυτή της «Κωτσόβολος» δεν είναι η μοναδική που έρχεται να προσδώσει στην εταιρεία έναν πιο διευρυμένο χαρακτήρα σε ό,τι αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει. Η πρώτη κίνηση έγινε τα Χριστούγεννα, όταν η «Κωτσόβολος» αποφάσισε να εντάξει στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της παιχνίδια, μια κίνηση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς την ίδια στιγμή μεγάλες αλυσίδες παιχνιδιών αντιμετώπιζαν προβλήματα λόγω του αυξημένου όγκου ηλεκτρονικών παραγγελιών. Υπενθυμίζεται ότι τα Χριστούγεννα του 2020 τα εμπορικά καταστήματα λειτουργούσαν μόνο με το μοντέλο click away.

Η δεύτερη κίνηση είναι η απόφαση να αυξήσει από περίπου 15.000 σε 35.000 τους κωδικούς προϊόντων της που διατίθενται από το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Τα προϊόντα αυτά δεν θα διατίθενται στα φυσικά καταστήματα διότι απαιτείται περισσότερος χώρος, ενώ θα πωλούνται από την «Κωτσόβολος» και δεν θα λειτουργεί το kotsovolos.gr ως marketplace. Το ενδιαφέρον είναι ότι τα προϊόντα που προστίθενται προέρχονται από άλλες κατηγορίες, οι οποίες σχετίζονται εν μέρει με το βασικό αντικείμενο της «Κωτσόβολος». Η εταιρεία στο κωδικολόγιό της έχει ήδη προσθέσει είδη ταξιδίου (βαλίτσες κ.λπ.), όργανα γυμναστικής, προϊόντα για παιδιά και βρέφη, από μπιμπερό έως καρότσια και ειδικά καθίσματα για το αυτοκίνητο, και παιχνίδια εξωτερικού χώρου.