Υψηλότερος τζίρος από το 2019 ο στόχος της Ferryhopper

Υψηλότερος τζίρος από το 2019 ο στόχος της Ferryhopper

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αυξημένο ενδιαφέρον για κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, μέσω της πλατφόρμας της, από τον Μάιο και μετά βλέπει η νεοφυής εταιρεία Ferryhopper. Παραμένει ωστόσο αρκετά επιφυλακτική, καθώς είναι πιθανόν η μετάλλαξη «Δέλτα» να ανατρέψει τα δεδομένα για την εξέλιξη της φετινής τουριστικής σεζόν.

Με τους χρήστες της φέτος να έχουν αυξηθεί σε σχέση με το 2019 καθώς το προϊόν της αναπτύσσεται διαρκώς, η εταιρεία αναφέρει πως έχει ήδη φθάσει τον τζίρο του 2020, στοχεύοντας να υπερβεί φέτος τα μεγέθη του 2019. Σύμφωνα με τον συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Χρήστο Σπαθαράκη, «έχουμε ήδη φτάσει τον τζίρο του 2020, ενώ εάν όλα πάνε καλά υπολογίζουμε πως θα υπερβούμε τον τζίρο του 2019, επιστρέφοντας στην πορεία που είχαμε πριν από την πανδημία». Κατά τον ίδιο, «αυτήν την περίοδο ο αριθμός των κρατήσεων είναι μεγαλύτερος σε σχέση με το 2019, κάτι που οφείλεται και στο γεγονός ότι περισσότεροι Ελληνες ταξιδιώτες επιλέγουν την υπηρεσία μας». Σημειώνεται πως οι εκτιμήσεις για τα φετινά μεγέθη της Ferryhopper είναι οριακά αυξημένα σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς, καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης, καταλαμβάνοντας όλο και μεγαλύτερα μερίδια αγοράς. 

Οπως εξηγεί ο κ. Σπαθαράκης, ένα μεγάλο ποσοστό κρατήσεων αφορά πολύ κοντινές ημερομηνίες, δηλαδή πρόκειται για last minute booking (κρατήσεις τελευταίας στιγμής), τάση που άρχισε να γίνεται περισσότερο έντονη κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Οι κλασικοί προορισμοί Σαντορίνη και Μύκονος παραμένουν στην κορυφή, βλέπουμε όμως πολύ αυξημένο ενδιαφέρον και για προορισμούς όπως η Μήλος, η Τήνος και η Νάξος, κυρίως από Ελληνες» αναφέρει. Οσον αφορά στις κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μέσω της εταιρείας από ξένους τουρίστες, η εικόνα για την ώρα είναι υποτονική. Σύμφωνα με τον ίδιο, «οι κρατήσεις από ξένους τουρίστες είναι σίγουρα πολύ αυξημένες σε σχέση με το 2020, απέχουν όμως από τα επίπεδα του 2019». Παρά τη γενικότερη επιφυλακτικότητα που επικρατεί στον κλάδο του τουρισμού λόγω και της κλιμακούμενης απειλής από τη μετάλλαξη «Δέλτα», ο κ. Σπαθαράκης επισημαίνει πως «εάν η αγορά συνεχίσει να κινείται στους ρυθμούς που βλέπουμε σήμερα, κάτι που εξαρτάται από την εξέλιξη της πανδημίας, υπάρχει ελπίδα για επέκταση της σεζόν βάσει του ενδιαφέροντος που έχουν δείξει ξένοι τουρίστες». Σημειώνεται ότι η Ferryhopper δραστηριοποιείται από το 2017 στον κλάδο του traveltech, ενώ μέσω της πλατφόρμας της έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο εισιτήρια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή