Μέσω ΚΕΠ έγιναν πάνω από 44.000 συναλλαγές του ΕΦΚΑ σε 2 μήνες

Μέσω ΚΕΠ έγιναν πάνω από 44.000 συναλλαγές του ΕΦΚΑ σε 2 μήνες

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Περισσότερες από 44.000 συναλλαγές για υπηρεσίες του ΕΦΚΑ διεκπεραιώθηκαν μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών τους τελευταίους δύο μήνες, καθώς βάσει του προγραμματισμού των συναρμόδιων υπουργείων, τα ΚΕΠ εντάσσονται δυναμικά στην προσπάθεια αύξησης της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πολιτών. Η έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας, η έκδοση ασφαλιστικής ικανότητας, η βεβαίωση απογραφής ή η ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθενείας, είναι μεταξύ των υπηρεσιών που εδώ και λίγους μήνες παρέχονται στους πολίτες και από τα ΚΕΠ. Είναι ενδεικτικό πως τους τελευταίους δύο μήνες έχουν διεκπεραιωθεί περισσότερες από 44.000 συναλλαγές μέσω των ΚΕΠ για συνολικά 13 υπηρεσίες που γίνονται πλέον ηλεκτρονικά.

Μάλιστα, ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης και ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς επισκέφθηκαν χθες το ΚΕΠ Νέας Ιωνίας προκειμένου να δουν από κοντά τη λειτουργία των ψηφιακών υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ που διεκπεραιώνονται μέσω των ΚΕΠ. Οι 13 νέες ψηφιακές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ που παρέχονται μέσω των ΚΕΠ δρομολογήθηκαν τον περασμένο Μάρτιο με κοινή απόφαση των δύο ανδρών, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Παράλληλα, και στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο υπουργείων, που όπως αποκάλυψε η «Κ» αναμένεται να ενταθεί και να επεκταθεί και στη διαδικασία έκδοσης των εκκρεμών συντάξεων, έχει συσταθεί κοινή ομάδα εργασίας με στόχο να εκσυγχρονιστεί το σύνολο των διαδικασιών των πρώην ασφαλιστικών ταμείων που είχαν ενταχθεί στα ΚΕΠ. Ηδη από τις 272 διαδικασίες έχουν καταργηθεί οι 68, ενώ πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί η διοικητική εκκαθάριση όλων των διαδικασιών αρμοδιότητας του e-ΕΦΚΑ.

Σημειώνεται πως μετά την επίσκεψη στο ΚΕΠ, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κ. Χατζηδάκης επισκέφθηκε αιφνιδιαστικά και τον ΕΦΚΑ Νέας Ιωνίας. Ο κ. Χατζηδάκης συνομίλησε τόσο με υπαλλήλους όσο και πολίτες που εξυπηρετούνταν στο συγκεκριμένο υποκατάστημα. Και όπως δήλωσε αμέσως μετά, βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών. 

Σύμφωνα με τον υπουργό, μέσα στον Ιούλιο, τίθεται σε λειτουργία ένας μηχανισμός «που θα αλλάξει το τοπίο, αξιοποιώντας και τις νέες, ψηφιακές τεχνολογίες». Πρόκειται για το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου –άρα και του e-ΕΦΚΑ– που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, χωρίς χρέωση των πολιτών. Δεύτερον, η νέα υπηρεσία myEFKAlive που θα τεθεί σε λειτουργία μέσα στις επόμενες ημέρες. Και τρίτον, οι 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ήδη διαθέτει ο ΕΦΚΑ και οι οποίες πρόκειται να αυξηθούν τους επόμενους μήνες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή