Η Rocket νέος παίκτης στο online delivery

Η Rocket νέος παίκτης στο online delivery

2' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μία ακόμη εταιρεία στην ηλεκτρονική παραγγελιοληψία και διανομή έτοιμων γευμάτων δραστηριοποιείται πλέον στην ελληνική αγορά, κάτι που αποδεικνύει ότι, παρά τη μεγάλη διείσδυση που ήδη έχουν οι υφιστάμενες πλατφόρμες, κυρίως η efood και η Wolt, υπάρχει ακόμη χώρος και για άλλους παίκτες. Πρόκειται για τη Rocket, η οποία ξεκίνησε από την Ουκρανία το 2018 και πλέον δραστηριοποιείται στην Ολλανδία, στην Κύπρο, στη Γαλλία και στην Ελλάδα.

Η δραστηριοποίηση της Rocket στην ελληνική αγορά ξεκίνησε από την περιοχή του Χαλανδρίου, περιοχή με πληθώρα καταστημάτων εστίασης, με τη διανομή πάντως για αρκετά καταστήματα να παρέχεται και σε άλλες, γειτονικές περιοχές, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες η υπηρεσία θα επεκταθεί και στο κέντρο της Αθήνας. Αυτό στο οποίο ποντάρει σε σημαντικό βαθμό η Rocket σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι οι χαμηλότερες προμήθειες (υπενθυμίζεται ότι οι προμήθειες που χρεώνουν οι βασικοί ανταγωνιστές είναι, σύμφωνα με επιχειρήσεις εστίασης, της τάξεως του 25% τουλάχιστον). Επίσης, δεν επιβαρύνει με επιπλέον χρέωση την επιχείρηση που επιθυμεί να εμφανιστεί στην ενότητα των κορυφαίων επιχειρήσεων.

Η εφαρμογή της Rocket είναι διαθέσιμη τόσο για συσκευές με σύστημα Android όσο και για συσκευές με λειτουργικό iOS. Ο χρήστης εγγράφεται στην υπηρεσία συμπληρώνοντας απλώς τη διεύθυνσή του και ο κατάλογος καταστημάτων και επιλογών εμφανίζεται αμέσως στην οθόνη, προκειμένου να μπορεί να επιλέξει εύκολα και γρήγορα το γεύμα ή το ρόφημα της αρεσκείας του μέσα σε λίγα βήματα. Ενα γρήγορο μενού σε μορφή καρουζέλ διευκολύνει ακόμα περισσότερο την επιλογή, εμφανίζοντας πρώτες τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες γευμάτων για γρήγορη πρόσβαση, ενώ προσφορές και εκπτώσεις παρουσιάζονται στους χρήστες σε καθημερινή βάση. Για τη χρήση της υπηρεσίας δεν υπάρχει ελάχιστη παραγγελία, ενώ η πληρωμή μπορεί να γίνει με μετρητά ή κάρτα.

Στην Ελλάδα το εγχείρημα «τρέχει» η θυγατρική Ρόκετ Ντελίβερι Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, που έχει συσταθεί από τις 25 Μαΐου 2021, με έδρα της εταιρείας την Αγία Παρασκευή Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι το 2020 ο τζίρος των διαδικτυακών παραγγελιών φαγητού υπολογίζεται πως έφτασε τα 800 εκατ. ευρώ, από 500 εκατ. ευρώ που εκτιμάται για το 2019, με την πανδημία να οδηγεί τις επιχειρήσεις εστίασης, μικρές και μεγάλες, άλλες με εμπειρία στην παράδοση κατ’ οίκον και άλλες χωρίς εμπειρία, να επιλέγουν σχεδόν αναγκαστικά τη συνεργασία με τις διάφορες πλατφόρμες. Η efood είδε τον τζίρο της να αυξάνεται το 2020 κατά 49% σε σύγκριση με το 2019 και να φτάνει τα 64,4 εκατ. ευρώ, ενώ από τον Μάρτιο του 2020 πάνω από 8.000 καταστήματα εστίασης εισήλθαν στην πλατφόρμα της. Ο τζίρος της Wolt αυξήθηκε κατά 14 φορές το 2020 σε σύγκριση με το 2019, την πρώτη χρονιά δραστηριοποίησής της στην ελληνική αγορά, φτάνοντας πέρυσι τα 7 εκατ. ευρώ. Υπερδιπλασιασμό χρηστών και τζίρου πέτυχε μετά 1,5 χρόνο λειτουργίας η πλατφόρμα BOX του ομίλου Cosmote, ενώ ανοδική πορεία καταγράφει και η delivery.gr του ομίλου Μούχαλη.

Καθοριστικό ρόλο, βεβαίως, στην αύξηση του τζίρου των παραπάνω εταιρειών έχει διαδραματίσει το γεγονός της συνεργασίας τους με σειρά άλλων κατηγοριών καταστημάτων, από σούπερ μάρκετ έως καταστήματα παιχνιδιών και οπτικών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή