Μέσω Διαδικτύου το 21% του τζίρου της «Κωτσόβολος»

Μέσω Διαδικτύου το 21% του τζίρου της «Κωτσόβολος»

1' 55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μέσω Διαδικτύου έγινε πάνω από το 1/5 του κύκλου εργασιών της «Κωτσόβολος» κατά την οικονομική χρήση από 1ης Μαΐου 2020 έως 30 Απριλίου 2021, κάτι που αποδεικνύει τη μεγάλη διείσδυση του ηλεκτρονικού καναλιού. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ετήσια οικονομική έκθεση της Dixons, του ομίλου στον οποίο ανήκει η «Κωτσόβολος», στη χρήση αυτή οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου συνέβαλαν κατά 21% στον συνολικό τζίρο της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Το παραπάνω μεταφράζεται σε πωλήσεις περίπου 121,5 εκατ. ευρώ, καθώς η χρήση 2020/2021 έκλεισε για την «Κωτσόβολος» με τζίρο 579 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη χρήση 2019/2020 οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος είχαν συμβάλει μόλις κατά 8% στον συνολικό τζίρο της, ήτοι είχαν διαμορφωθεί σε περίπου 43 εκατ. ευρώ. Μέσα σε μία χρονιά δηλαδή, η οποία μάλιστα δεν περιλαμβάνει και όλες τις εβδομάδες του αυστηρού lockdown της περσινής άνοιξης, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της «Κωτσόβολος» υπερδιπλασιάστηκαν, καθώς αυξήθηκαν κατά 186%.

Από την οικονομική έκθεση προκύπτει επίσης ότι το μεικτό περιθώριο κέρδους υποχώρησε στη χρήση 2020/2021 κατά 390 μονάδες βάσης, κάτι που οφείλεται στο μικρότερο «καλάθι», όταν ψωνίζει κάποιος μέσω Διαδικτύου, αλλά και στο πρόσθετο κόστος που έχει η διεκπεραίωση των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Υπενθυμίζεται ότι κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της «Κωτσόβολος» στις 30 Ιουνίου ο επικεφαλής της αλυσίδας κ. Γιάννης Βασιλάκος είχε επισημάνει ότι οι καταναλωτές που ψωνίζουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα συχνά επιλέγουν με βάση την τιμή, ενώ εντός του καταστήματος και μέσα από την επικοινωνία με τους πωλητές ο πελάτης μπορεί να οδηγηθεί σε μια πιο ακριβή επιλογή. «Η πώληση που κάνει ένας πωλητής μέσω του διαλόγου με τον πελάτη είναι 8%-10% υψηλότερη», είχε τονίζει χαρακτηριστικά. Από την άλλη, τα στοιχεία της οικονομικής έκθεσης δείχνουν σημαντική μείωση του κόστους λειτουργίας, κυρίως λόγω του μέτρου για καταβολή μειωμένων ενοικίων από τις πληττόμενες επιχειρήσεις.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η «Κωτσόβολος» στην οικονομική χρήση 2020/2021 απασχολούσε 2.663 άτομα έναντι 2.603 στη χρήση 2019/2020.
Χθες, εξάλλου, η «Κωτσόβολος» ανακοίνωσε ότι είναι υπερήφανος χορηγός του ελληνικού και παγκόσμιου τελικού του εικονικού ράλλυ eSports WRC 9.

Το Acropolis Rally21 eSports presented by Kotsovolos θα δώσει το «σήμα εκκίνησης» του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το απόγευμα της Τετάρτης 8 Σεπτεμβρίου 2021, στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ. Υπενθυμίζεται ότι η αλυσίδα είναι χορηγός και του Ράλλυ Ακρόπολις που θα γίνει στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή