Τα lockdowns μείωσαν τον τζίρο της Apivita στη διάρκεια του 2020

Τα lockdowns μείωσαν τον τζίρο της Apivita στη διάρκεια του 2020

Η αξία των πωλήσεων διαμορφώθηκε στα 43,9 εκατ. ευρώ από 47,8 εκατ. το 2019

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πτωτικά κινήθηκε ο κύκλος εργασιών της Apivita κατά την περσινή χρονιά, γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο παρατεταμένο lockdown στο λιανεμπόριο καθώς και στη μείωση της τουριστικής κίνησης στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, θετική είναι η εικόνα για τη φετινή χρονιά, με την εταιρεία να βρίσκεται σε πορεία ανάκαμψης. Ειδικότερα, σύμφωνα με την έκθεση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας καλλυντικών Apivita, η οποία ανήκει στον ισπανικό όμιλο Puig, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν πέρυσι στα 43,9 εκατ. ευρώ από 47,8 εκατ. ευρώ το 2019. Στην Ελλάδα, όπου συγκεντρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων, αυτές ανήλθαν στα 28,5 εκατ. ευρώ από 33,6 εκατ. ευρώ τη χρονιά που προηγήθηκε, ενώ στην Ισπανία, που αποτελεί επίσης μία από τις σημαντικότερες αγορές του brand, αυτές άγγιξαν τα 4,7 εκατ. ευρώ από 5 εκατ. ευρώ. 

Εκτός από τα έσοδα, πτωτικά κινήθηκαν και τα κέρδη της εταιρείας, με τα αποτελέσματα προ φόρων να διαμορφώνονται το 2020 στα 2 εκατ. ευρώ από 6 εκατ. ευρώ το 2019, και τα καθαρά κέρδη να μειώνονται από 4,3 εκατ. ευρώ το 2019 στο 1,4 εκατ. ευρώ το 2020. Οπως σχολιάζει η διοίκηση της εταιρείας στην οικονομική έκθεση για τη χρήση του 2020, η εταιρεία πέτυχε τους στόχους της έως έναν βαθμό, επιτυγχάνοντας κερδοφόρα αποτελέσματα με ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης για τις αγορές του εξωτερικού και διατηρώντας τις δυνάμεις της στην Ελλάδα, παρά την πανδημία. Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση σχολιάζει πως οι προοπτικές του κλάδου των καλλυντικών παραμένουν ευοίωνες, με την ίδια να δίνει έμφαση στη διεθνοποίηση του brand. Ετσι επενδύει σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, στο πλαίσιο της προσπάθειας εισόδου σε νέες διεθνείς αγορές όπως Πορτογαλία, Βουλγαρία, Τυνησία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Κίνα, Ρωσία, Γαλλία κ.α. 

Για το 2021, αν και επηρεάστηκαν τα κανάλια διανομής των προϊόντων από τα lockdowns, ειδικά στο α΄ τρίμηνο, η κατάσταση δείχνει να βελτιώνεται. Με την πρόοδο του εμβολιαστικού κινήματος και την επανεκκίνηση της οικονομίας ανέκαμψαν τα μεγέθη της εταιρείας, η οποία έχει πλέον επανέλθει σε θέση ανάπτυξης έναντι του 2020 και αρκετά κοντά στην εκτέλεση του προϋπολογισμού του 2021. Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι σε μεγάλο βαθμό οι αρνητικές επιπτώσεις από την πανδημία πρόκειται να μετριαστούν και εκφράζει αισιοδοξία για τις εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στα εταιρικά μεγέθη. Αξίζει να σημειωθεί πως προσφάτως ο ιδρυτής της Apivita, Νίκος Κουτσιανάς, μεταβίβασε το σύνολο της συμμετοχής του στον ισπανικό όμιλο Puig, που πλέον διατηρεί το 100% της εταιρείας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή