ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σημαντική αύξηση τζίρου για την Green Cola

Επέκταση σε έξι νέες πολιτείες των ΗΠΑ, υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης σε Ελλάδα, Βαλκάνια, Μ. Ανατολή

Σημαντική αύξηση τζίρου για την Green Cola

Το αμερικανικό όνειρο συνεχίζει η Green Cola, η οποία μετά την είσοδό της το 2020 σε τρεις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε εννέα πολιτείες των ΗΠΑ, φέτος εισήλθε σε τρεις ακόμη μεγάλες αλυσίδες και σε έξι ακόμη πολιτείες. Επιπλέον, τα προϊόντα Green Cola διατίθενται σε όλη την αμερικανική αγορά μέσω της Amazon και του Walmart Marketplace.

Η διεύρυνση των αγορών και του χαρτοφυλακίου είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις της το 2020, παρά την πανδημία, να ενισχυθούν σημαντικά. Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις της Green Cola Hellas διαμορφώθηκαν σε 15,2 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 13,4 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 13%.

Με υψηλό ρυθμό ανάπτυξης, πάνω από 15%, «έτρεξε» και το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου για την εταιρεία, με τις επιδόσεις να χαρακτηρίζονται πολύ καλές τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές εκτός Ελλάδας, οι οποίες δεν καλύπτονται από τοπική παραγωγή, αλλά από τις εξαγωγές που πραγματοποιούνται από την Ελλάδα.

Οσον αφορά τις ΗΠΑ, όπου η παραγωγή και εμφιάλωση γίνεται από τοπικό συνεργάτη της Green Cola στη Βοστώνη, πλέον τα προϊόντα της ελληνικής εταιρείας βρίσκονται στις ακόλουθες αλυσίδες: Wholefoods, Market Basket, HEB, Stop & Shop (του ομίλου Ahold, όπου ανήκει και η ΑΒ Βασιλόπουλος), Meijer και United (του ομίλου Albertsons). Οι πολιτείες στις οποίες πωλούνται τα προϊόντα Green Cola σε φυσικά καταστήματα είναι οι ακόλουθες: Νέα Υόρκη, Νιου Τζέρσεϊ, Κονέκτικατ, Τέξας, Βερμόντ, Νιου Χαμσάιρ, Μέιν, Ρόουντ Αϊλαντ, Ιντιάνα, Μίσιγκαν, Ιλινόι, Κεντάκι, Οχάιο και Ουισκόνσιν. Σημαντική αύξηση πωλήσεων παρουσιάζει η εταιρεία στις βαλκανικές χώρες και στις χώρες της Μέσης Ανατολής, στις οποίες οι ανάγκες καλύπτονται από την παραγωγή της Green Cola που γίνεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Ορεστιάδα.

«Η ανάπτυξη της εταιρείας εδράζεται σε δύο βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις: τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων που υπογράφουν την προσήλωση της Green Cola Hellas στην ανάδειξη της πιο “υγιεινής πλευράς των αναψυκτικών”, η οποία αποτελεί τη νέα παγκόσμια τάση κατανάλωσης, με την παράλληλη ενδυνάμωση της παρουσίας μας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπου υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης και μεγάλες ευκαιρίες. Εκεί εστιάζουμε και βάζουμε ήδη τις βάσεις για την ανάπτυξή μας και για το 2022», σημείωσε ο Γιάννης Χήτος, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Green Cola.