Ο όμιλος Σαράντη επέκτεινε τη μονάδα στα Οινόφυτα

Ο όμιλος Σαράντη επέκτεινε τη μονάδα στα Οινόφυτα

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε επένδυση 10 εκατ. ευρώ προχώρησε ο όμιλος Σαράντη με σκοπό να εκσυγχρονίσει περαιτέρω το εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα. Ο όμιλος ολοκλήρωσε πρόσφατα την επέκταση των χώρων παραγωγής και αγόρασε νέο μηχανολογικό εξοπλισμό για το εργοστάσιό του. Η συγκεκριμένη επένδυση αυτοματοποιεί περαιτέρω τις διαδικασίες παραγωγής, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της μονάδας και την αύξηση της αποδοτικότητας και της παραγωγής του ομίλου. Την ίδια στιγμή, εκτός από την Ελλάδα, ο όμιλος δρομολογεί επενδύσεις και στις υπόλοιπες χώρες δραστηριότητάς του, όπως στην Πολωνία, όπου διατηρεί εργοστάσιο μέσω της εξαγοράς της εταιρείας Polipak. Στο πλαίσιο αυτό ο όμιλος κάνει σχέδια και μελέτες αύξησης των επενδύσεων σε όλα του τα εργοστάσια στο προσεχές μέλλον για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών, που θα συμβάλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, καθώς και στην απόκτηση επιπλέον πιστοποιήσεων διεθνών προτύπων.

Ο Κωνσταντίνος Ροζακέας, οικονομικός διευθυντής και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, δήλωσε ότι «η επέκταση του εργοστασίου μας στα Οινόφυτα ενισχύει την εξελικτική πορεία του ομίλου μας, διευρύνοντας περαιτέρω την παραγωγική του δύναμη. Εστιάζουμε στην ανάπτυξη –είτε οργανική είτε μέσω εξαγορών–, στην περαιτέρω ενίσχυση της δραστηριότητάς μας στην Ελλάδα, στη βελτιστοποίηση των λειτουργικών εξόδων, στις οικονομίες κλίμακας, στις συνέργειες και τη λειτουργική μόχλευση (operating leverage). Τα παραπάνω ευθυγραμμίζονται με τον βασικότερο στόχο της εταιρείας, ο οποίος είναι η περαιτέρω διατήρηση και ανάπτυξη της οικονομικής θέσης του ομίλου».

Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς, οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 195,24 εκατ. ευρώ από 183,69 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 6,3%. Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου και σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται, η ανάπτυξη του ομίλου τροφοδοτήθηκε από κατηγορίες που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση και σχετίζονται με την προσωπική φροντίδα και υγιεινή και την οικιακή φροντίδα, ενώ η σταδιακή επαναλειτουργία της αγοράς που ήταν κλειστή, σε συνδυασμό με την αυξημένη κατανάλωση, ωφέλησε κατηγορίες όπως τα αρώματα, τα αποσμητικά και τα προϊόντα αντηλιακής φροντίδας. 

Σημαντικά αυξήθηκε και η κερδοφορία του ομίλου, με τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΕBITDA) να σημειώνουν αύξηση 10,13% στα 31,32 εκατ. ευρώ από 28,44 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 και τα καθαρά κέρδη να διαμορφώνονται στα 19,51 εκατ. ευρώ από 15,62 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Πρόκειται για μια αύξηση 24,9%, με το περιθώριο καθαρού κέρδους να φτάνει σε 9,99% από 8,5% το πρώτο εξάμηνο του 2020. Αυξημένο κατά 34% ήταν και το μέρισμα της χρήσης του 2020, που διαμορφώθηκε στα 15 εκατ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή