Επιδοτήσεις: Πρόγραμμα εργασιακής εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ για ανέργους

Επιδοτήσεις: Πρόγραμμα εργασιακής εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ για ανέργους

3' 28" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) ανακοινώθηκε η έναρξη του β΄ κύκλου υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων των επιχειρήσεων για συμμετοχή στο νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ «Πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ για 5.000 άνεργους νέους ηλικίας έως 29 ετών» με σκοπό την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας από ανέργους έως 29 ετών που έχουν καταρτιστεί στο ψηφιακό μάρκετινγκ της δράσης. Η δράση συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ενωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020»

Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία, η δράση αποσκοπεί στην απόκτηση εργασιακής εμπειρίας από 5.000 ανέργους νέους, ηλικίας έως 29 ετών, που έχουν ολοκληρώσει πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) τουλάχιστον 50 ωρών και παραμένουν εκτός αγοράς εργασίας, εκπαίδευσης ή κατάρτισης, ώστε να διευκολυνθεί η είσοδός τους στην αγορά εργασίας.

Η δράση απευθύνεται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα που ασκούν οικονομική δραστηριότητα σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στις επόμενες παραγράφους. Ο συνολικός προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται σε 16,5 εκατ. ευρώ, τα οποία κατανέμονται:

–Για το έτος 2021: 10.000.000€

–Για το έτος 2022: 6.500.000€

Δικαιούχοι

Οπως αναφέρεται στη δημοσιευμένη πρόσκληση, στη δράση εντάσσονται ιδιωτικές επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα που ασκούν οικονομική δραστηριότητα σε όλη τη χώρα και δραστηριοποιούνται σε κλάδους (ως κύριους ή δευτερεύοντες) οικονομικής δραστηριότητας με συνάφεια στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή διαθέτουν τμήματα μάρκετινγκ.

Λοιπές επιχειρήσεις δύνανται να ενταχθούν στη δράση εφόσον ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ή τουλάχιστον ένας εργαζόμενος με σχέση πλήρους και εξαρτημένης εργασίας απασχολούνται μερικώς ή αποκλειστικά στο αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ (δημιουργία και διαμοιρασμός ψηφιακού περιεχομένου, στρατηγικές βελτίωσης θέσης μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης, σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικής μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τρόποι χρήσης των κινητών τεχνολογιών και συσκευών, εμπειρία στο επιχειρηματικό μοντέλο του ηλεκτρονικού εμπορίου) για τουλάχιστον ένα (1) έτος.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την υπαγωγή ενός παρόχου/επιχείρησης στη δράση είναι να μην έχει προβεί σε μείωση του προσωπικού της κατά τον μήνα πριν από την ημερομηνία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος (ημερολογιακά). Η ανωτέρω προϋπόθεση ισχύει και για το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της εγκριτικής απόφασης υπαγωγής της επιχείρησης στη δράση.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του β΄ κύκλου της δράσης ανέρχεται σε 16,5 εκατ. ευρώ.

Οι επιχειρήσεις εντάσσονται στο πρόγραμμα, ανάλογα με το προσωπικό τους, ως εξής:

Επιχειρήσεις με προσωπικό έως 3 άτομα, ο ανώτατος αριθμός ωφελουμένων είναι 2 άτομα, από 4-9 άτομα είναι 3, από 10-19 εργαζομένους είναι 4, από 20-30 άτομα είναι 6, από 31-50 εργαζομένους είναι 10 και για επιχειρήσεις άνω των 50 ατόμων το 25% του απασχολούμενου προσωπικού.

Στην προκήρυξη της δράσης αναφέρονται αναλυτικά οι επιλέξιμες επιχειρήσεις και οι προϋποθέσεις τις οποίες πρέπει αυτές να πληρούν, καθώς και οι μη επιλέξιμες επιχειρήσεις.

Ωφελούμενοι του προγράμματος είναι συνολικά 5.000 άνεργοι νέοι απόφοιτοι τουλάχιστον δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ηλικίας έως 29 ετών, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης τουλάχιστον 50 ωρών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) και διαθέτουν σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΑΕΔ, η διάρκεια της δράσης ορίζεται στους έξι (6) μήνες και καλύπτεται 100% από τον ΟΑΕΔ. Συγκεκριμένα, ο ΟΑΕΔ θα καταβάλλει απευθείας στους ασκούμενους 550 ευρώ μηνιαίως, καλύπτοντας κατά 100% την αποζημίωσή τους και τις ασφαλιστικές εισφορές για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και επαγγελματικό κίνδυνο. Η επαγγελματική εμπειρία θα διαρκεί έξι ώρες την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα για έξι μήνες και δεν υπάρχει δέσμευση για τις επιχειρήσεις μετά το τέλος του προγράμματος. Ο πάροχος/επιχείρηση υποχρεούται να διατηρεί μηνιαίο παρουσιολόγιο υπογεγραμμένο από τον ασκούμενο και τον ίδιο για κάθε ημέρα άσκησης. Οι παρουσίες δεν είναι δυνατόν να υπερβαίνουν τις 22 ημέρες τον μήνα και τις 132 στο σύνολο του προγράμματος,

Οι αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος από επιχειρήσεις/ παρόχους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα υποβάλλονται μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ιστοτόπου του ΟΑΕΔ  στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) όπου ανήκει η έδρα ή το υποκατάστημά τους. Οι προκηρυχθείσες θέσεις ανά ΚΠΑ2 έχουν κατανεμηθεί σύμφωνα με τον πίνακα που έχει αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση: .  

Αναλυτικά στοιχεία της πρόσκλησης μπορούν να αναζητηθούν στην ιστοσελίδα:  ή

Αιτήσεις γίνονται δεκτές έως τις 18.10.2021.

* Η κ. Μαίρη Πασπαλιάρη είναι στέλεχος της AMBIO A.E.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή