Συνεχίζουν ανεξάρτητοι οι Dolce & Gabbana

Συνεχίζουν ανεξάρτητοι οι Dolce & Gabbana

Αν και οι «σειρήνες» καλούν τον κλάδο της υψηλής ραπτικής για συσπειρώσεις και συμμαχίες, υπάρχουν οίκοι οι οποίοι κωφεύουν σε αυτές και ακολουθούν μοναχική πορεία

2' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αν και οι «σειρήνες» του κλάδου της υψηλής ραπτικής καλούν για συσπειρώσεις και συμμαχίες, υπάρχουν οίκοι οι οποίοι κωφεύουν σε αυτές και ακολουθούν μοναχική πορεία. Ενας τέτοιος αποδεικνύεται πως είναι οι Dolce & Gabbana, ο οποίος σχεδιάζει να διατηρήσει την αυτονομία του και αυτό για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο: θέλει να μπορεί να παραμείνει δημιουργικά ελεύθερος από τρίτους και αλλότριες επιρροές, αν και οι πωλήσεις του μειώθηκαν εξαιτίας τη πανδημίας και της μη επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας του στην Κίνα. Εν τω μεταξύ, θα πρέπει να επισημανθεί πως ο μη εισηγμένος όμιλος είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους τραπεζίτες, που δραστηριοποιούνται στην επενδυτική τραπεζική και ενδιαφέρονται να προκαλέσουν ενδιαφέρον για πιθανή επιχειρηματική συμφωνία. Ωστόσο, αυτή η προοπτική δεν δελεάζει τον μιλανέζικο Dolce & Gabbana, ο οποίος θέλει και εμμένει στην αυτονομία του, κατά τα λεγόμενα του διευθύνοντος συμβούλου του, Αλφόνσο Ντόλτσε. «Αποφασίσαμε να παραμείνουμε ανεξάρτητοι, ώστε να είμαστε και δημιουργικοί και αυθεντικοί» τόνισε σε συνέντευξή του. «Είναι καίριας σημασίας για εμάς στον οίκο να σχεδιάζουμε τη δική μας στρατηγική, από το άνοιγμα νέων καταστημάτων έως τις επιδείξεις μόδας και τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε τόσο με τους εργαζομένους μας, που είναι μαζί μας χρόνια, όσο και με τους αντίστοιχους πελάτες μας»

Συνεχίζει την αυτόνομη πορεία του – 15% η πτώση πωλήσεων το 2020.

Οι πωλήσεις του ιταλικού οίκου υψηλής ραπτικής εκτιμάται πως θα κατορθώσουν να επανέλθουν στα προ πανδημίας επίπεδα το τρέχον οικονομικό έτος με την αρωγή της ζήτησης από τη Βόρεια και τη Νότια Αμερική. Εχει προηγηθεί ένα δωδεκάμηνο από τον Απρίλιο του 2020 έως τον φετινό Μάρτιο που είχαν ελαττωθεί δραστικά κατά 15%, σε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ευρώ, όπως προσέθεσε ο Αλφόνσο Ντόλτσε. Πάντως, θα πρέπει να τονισθεί στο σημείο αυτό ότι η εταιρεία δεν έχει πλήρως επανακάμψει από τη διένεξη που ανέκυψε στην Κίνα, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη χώρα σε είδη πολυτελείας και υψηλής ραπτικής στον κόσμο.

Ολα ξεκίνησαν πριν από τρία χρόνια με αφορμή επίδειξη μόδας, την οποία είχε οργανώσει o Dolce & Gabbana, παρουσιάζοντας μια Κινέζα ως μοντέλο να προσπαθεί να φάει το ιταλικό γλύκισμα κανόλι και άλλα ιταλικά φαγητά με ξυλάκια. Προκλήθηκαν αντιδράσεις, διότι η διαφήμιση θεωρήθηκε προσβλητική και οι καταναλωτές δυσαρεστήθηκαν. Το ότι είναι αυτόνομη εταιρεία δεν τη βοήθησε από τις επιπτώσεις και μάλλον επιδείνωσε την κατάσταση, όπως παρατηρεί o Λούκα Σόλκα, αναλυτής του κλάδου ειδών πολυτελείας στη Sanford C. Bernstein. «Εγινε εμφανές με τρόπο οδυνηρό ότι τα εμπορικά σήματα στον τομέα των ειδών πολυτελείας και στη μόδα χρειάζονται ισχυρότερες τοπικές διοικητικές ομάδες στην Κίνα, ώστε να μπορέσουν να δράσουν και να επισημάνουν τι θα ήταν αμφιλεγόμενο ή εντελώς λάθος» υπογράμμισε ο κ. Σόλκα. «Το να περιμένεις να λάβεις τις αποφάσεις αυτές από την Ευρώπη δεν είναι ορθή επιλογή, αλλά ούτε και να επιτρέπεις στον υπεύθυνο διευθυντή δημιουργικού να κάνει αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα χωρίς να υπάρξει έλεγχος και φιλτράρισμα» Τέλος, οι πωλήσεις στην Κίνα έχουν ανακάμψει κατά 20% από το 2020, αλλά εξακολουθούν να παραμένουν χαμηλές σε σύγκριση με τις αντίστοιχες πριν από τους αδέξιους χειρισμούς, μιας και κατόρθωσε ο οίκος να διατηρήσει την υπάρχουσα πελατεία, αλλά δυσκολεύθηκε να προσελκύσει νέα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή