Δίκτυο ταχυφορτιστών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναπτύσσει η NRG

Δίκτυο ταχυφορτιστών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναπτύσσει η NRG

Eως το τέλος του 2022 θα έχουν εγκατασταθεί πανελλαδικά 1.000 σημεία φόρτισης. Θέση στην αναπτυσσόμενη αγορά της ηλεκτροκίνησης παίρνει ο όμιλος της Motor Oil μέσω της θυγατρικής NRG.

2' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Eως το τέλος του 2022 θα έχουν εγκατασταθεί πανελλαδικά 1.000 σημεία φόρτισης.

Θέση στην αναπτυσσόμενη αγορά της ηλεκτροκίνησης παίρνει ο όμιλος της Motor Oil μέσω της θυγατρικής NRG. Μετά μια ταχεία ανάπτυξη στην αγορά προμήθειας ρεύματος και φυσικού αερίου και στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της σε έναν πλήρη ενεργειακό όμιλο, η NRG επιταχύνει τον βηματισμό της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αξιοποιώντας το δίκτυο πρατηρίων της Shell και της Αvin και συνεργασίες με τρίτους.

Η εταιρεία παρουσίασε χθες, σε ειδική εκδήλωση, το δίκτυο ταχυφορτιστών που αναπτύσσει σε όλο το εθνικό δίκτυο αλλά και την πρωτοποριακή υπηρεσία incharge, μέσω της οποίας μπορεί κάποιος να βρει το σημείο φόρτισης που τον εξυπηρετεί, να επιλέξει το είδος φόρτισης που επιθυμεί, να παρακολουθεί τη φόρτιση και να ολοκληρώσει την πληρωμή του. Το δίκτυο της NRG αριθμεί σήμερα 80 σημεία ταχυφορτιστών, τα οποία καθημερινά αυξάνονται με στόχο μέχρι το τέλος του 2022 να έχουν εγκατασταθεί πανελλαδικά 1.000 σημεία φόρτισης. Οι φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα εγκατασταθούν στα πρατήρια της Shell και της Αvin, αλλά και σε εταιρείες με τις οποίες η ΝRG θα συνάψει συνεργασίες προσφέροντας ένα ποσοστό από τα έσοδα, όπως χώροι εστίασης αλλά και μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.

Σύμφωνα μάλιστα με στελέχη της εταιρείας, μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα υπάρξει συμφωνία με μεγάλη εμπορική αλυσίδα που θα προσθέσει στο δίκτυο 500 φορτιστές. Το κόστος για απλή φόρτιση ανέρχεται στα 40 λεπτά η κιλοβατώρα και για ταχεία φόρτιση, που καλύπτει το 80% της μπαταρίας στο ημίωρο, το κόστος ανεβαίνει στα 50 λεπτά η κιλοβατώρα (πλέον ΦΠΑ). Το επόμενο βήμα ανάπτυξης είναι η αύξηση των φορτιστών ανά πρατήριο αλλά και η ανάπτυξη υπηρεσίας διαλειτουργικότητας του δικτύου, που θα λειτουργήσει από τον Ιανουάριο.

Εκτίμηση της διοίκησης της εταιρείας είναι ότι η πραγματική αγορά ηλεκτροκίνησης θα αρχίσει να αναπτύσσεται από το 2025 και μετά. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της NRG Αναστάσιο Λωσταράκο, το 2030 το ένα στα τρία αυτοκίνητα που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικό, με τον συνολικό αριθμό τους να ξεπερνάει τις 300.000 οχήματα. Αντίστοιχες είναι και οι εκτιμήσεις του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπως μεταφέρθηκαν στην εκδήλωση από τη γ.γ. Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου. «Οι ταχυφορτιστές τoυ δικτύου incharge, εγκατεστημένοι σε στρατηγικά σημεία των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου και είναι ικανοί να φορτίσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του σε λιγότερο από μισή ώρα», τόνισε ο διευθυντής Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της NRG Ηλίας Πετρής. Παρουσιάζοντας την πλατφόρμα incharge ανέφερε ότι είναι διαθέσιμη τόσο σε περιβάλλον Διαδικτύου (web app) όσο και εφαρμογών για κινητές συσκευές (mobile app).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή