Η πανδημία ενίσχυσε τη ζήτηση για λίζινγκ στη Γερμανία

Η πανδημία ενίσχυσε τη ζήτηση για λίζινγκ στη Γερμανία

Οι προσφορές λίζινγκ στη Γερμανία ξεπερνούν πλέον κατά πολύ την κλασική χρονομίσθωση αυτοκινήτων.

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι προσφορές λίζινγκ στη Γερμανία ξεπερνούν πλέον κατά πολύ την κλασική χρονομίσθωση αυτοκινήτων. Σήμερα οι άνθρωποι προτιμούν τη μέθοδο αυτή «για λόγους που σχετίζονται με τον σύγχρονο τρόπο ζωής, αλλά και τη βιωσιμότητα», εξηγεί ο Ντάνιελ Ισικάβα, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας Lyght Living Furniture Leasing, η οποία εξειδικεύεται στη χρονομίσθωση επίπλων και ηλεκτρονικών ειδών για σπίτια και γραφεία. Το λίζινγκ ενδιαφέρει κυρίως τους νέους, συμπληρώνει ο επιχειρηματίας. Κατά την εκτίμησή του, η πανδημία είχε επίδραση στις ανάγκες καταναλωτών και επιχειρήσεων. «Με τον κορωνοϊό συνειδητοποιήσαμε ότι είναι πιο δύσκολο να σχεδιάσεις τη ζωή σε βάθος χρόνου. Αρκετοί πελάτες δεν θέλουν πια να δεσμεύονται μακροπρόθεσμα», όπως επισημαίνει ο Ντάνιελ Ισικάβα στην Deutsche Welle.

Οι χρονομισθώσεις αφορούν από αυτο- κίνητα μέχρι έπιπλα και έργα τέχνης.

Υπάρχουν ωστόσο και καταναλωτές οι οποίοι δεν θέλουν πια να αποχωριστούν αυτό που μίσθωσαν, όπως δηλώνει ο Ντίτερ Σιμάνσκι, ιδρυτής της εταιρείας Bee-Rent από την Κάτω Σαξονία, η οποία ενοικιάζει από το 2015 ολόκληρα σμήνη και κυψέλες μελισσών. Θεωρεί ότι όταν η μελισσοκομία σε κερδίσει δεν μπορείς πια να ζήσεις δίχως μελίσσια: «Για τον λόγο αυτό, ελάχιστοι πελάτες μας επιστρέφουν τα σμήνη». Στους πελάτες του ανήκουν κυρίως επιχειρήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούν την παραγωγή μελιού για διαφημιστικούς λόγους. Εκτός αυτού, ο τρύγος του μελιού είναι σημαντικό γεγονός για μια επιχείρηση και τους εργαζομένους, προσθέτει ο Ντίτερ Σιμάνσκι.

Σύμφωνα με τον Ομοσπονδιακό Σύνδεσμο Γερμανικών Εταιρειών Χρονομίσθωσης (BDL), όσο περνάει ο χρόνος τόσο αυξάνεται η ζήτηση για χρονομίσθωση. «Μέχρι το ξέσπασμα της πανδημίας οι πωλήσεις οικονομικών αγαθών κατέρριπταν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, φθάνοντας το 2019 σε συνολική αξία σχεδόν τα 77 δισ. ευρώ», δηλώνει η εκπρόσωπος του Συνδέσμου, Κάτριν Ντίκχοφ, και εξηγεί ότι σχεδόν το 80% της χρονομίσθωσης αφορά, ακόμα και σήμερα, παρά το πλήθος των διαφόρων προσφορών, αυτοκίνητα και οχήματα δημόσιας χρήσης. Η πανδημία έπληξε, ωστόσο, και τον οικονομικό κλάδο του λίζινγκ, ο οποίος υποχώρησε το 2020 κατά 8,6%. Το πρώτο εξάμηνο το 2021 όμως ήρθε η πολυπόθητη ανάκαμψη και παρουσίασε ανάπτυξη 8,3%.

Η Ιβόν Χόνερ, ιδιοκτήτρια της εταιρείας χρονομίσθωσης έργων τέχνης Contemp-Rent στην Καρλσρούη, κατέγραψε την περίοδο της πανδημίας μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ιδιώτες. Οπως λέει, ολοένα και περισσότεροι δίνουν πλέον βάρος σε όμορφους χώρους: «Χρειάζεται χρόνος για να βρεις τον πίνακα που ταιριάζει στο σπίτι σου». Σύμφωνα με την Ιβόν Χόνερ, εν κατακλείδι, πολλοί πελάτες αξιοποιούν τη δυνατότητα του δοκιμαστικού λίζινγκ έργων τέχνης, αποφεύγοντας έτσι μια λάθος αγορά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή