ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διαχείριση 100 ξενοδοχείων ο στόχος της αλυσίδας HotelΒrain

Με 74 ξενοδοχειακές μονάδες και 4.115 δωμάτια υπό διαχείριση, η HotelBrain θέτει ως στόχο τα 100 ξενοδοχεία και πωλήσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ από χαρτοφυλάκιο 6.500 δωματίων έως το τέλος του 2023.

Διαχείριση 100 ξενοδοχείων ο στόχος της αλυσίδας HotelΒrain

Με 74 ξενοδοχειακές μονάδες και 4.115 δωμάτια υπό διαχείριση, η HotelBrain θέτει ως στόχο τα 100 ξενοδοχεία και πωλήσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ από χαρτοφυλάκιο 6.500 δωματίων έως το τέλος του 2023. Στόχος που αντιστοιχεί δηλαδή σε μία νέα συμφωνία κάθε μήνα εντός της επόμενης διετίας. H HotelBrain εμφανίζεται ως η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στην Ελλάδα σε αριθμό ξενοδοχείων, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον κλάδο και μία από τις μεγαλύτερες ως προς τον κύκλο εργασιών, τον αριθμό δωματίων και το προσωπικό, όπως ισχυρίστηκε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλός της, Πάνος Παλαιολόγος, κατά τη διάρκεια παρουσίασης για την πορεία της εταιρείας σε μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα της Αττικής.

Το μοντέλο δραστηριοποίησης της HotelBrain βασίζεται στη σύναψη μακροπρόθεσμων μισθώσεων ξενοδοχείων (+10 έτη) σε ανεπτυγμένες τουριστικές περιοχές. Μέσω της διοικητικής και διαχειριστικής ομάδας (90 άτομα) επιτυγχάνεται η κεντρική υποστήριξη των ξενοδοχείων (πωλήσεις, προμήθειες, ΙΤ, τεχνική υποστήριξη, HR, λογιστήρια κ.τ.λ.), ενώ η ξενοδοχειακή λειτουργία γίνεται αποκεντρωμένα στο κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά, προσαρμοσμένα στο κάθε concept και στον χαρακτήρα που έχει επιλεγεί.

Η εταιρεία έχει σήμερα υπό τη διαχείρισή της 74 ξενοδοχειακές μονάδες.

Κατά την περίοδο 2020/21, παρά την πανδημία, η HotelBrain κατάφερε να αυξήσει τον αριθμό των ξενοδοχειακών μισθώσεων με 26 νέα ξενοδοχεία και 1.841 νέα δωμάτια. «Αυτό που ξεκινήσαμε πριν από κάποια χρόνια ήταν ένα πείραμα, το οποίο πολλοί το αμφισβήτησαν. Το σύστημά μας και το μοντέλο μας ήταν ότι θα προχωρήσουμε σε μισθώσεις ξενοδοχειακών υποδομών και θα συνεχίσουμε να “τρέχουμε” ξενοδοχεία για τρίτους», τόνισε ο κ. Παλαιολόγος.

«Νομίζω ότι νωρίς ανακαλύψαμε πως θα υπάρχει μια τεράστια δυσκολία για τον μεμονωμένο ξενοδόχο, την οικογενειακή επιχείρηση να μπορέσει να ανταποκριθεί στις δυσκολίες του μέλλοντος και ξεκινήσαμε να κάνουμε αυτό που κάναμε. Η διαφορά είναι ότι πήραμε επάνω μας ρίσκο και κάποιες εγγυήσεις για τους ξενοδόχους. Μέχρι τώρα έχουμε περίπου 15 ξενοδοχεία που θεωρούμε ότι το μοντέλο μας έχει βοηθήσει να είναι win-win: Δηλαδή ο ξενοδόχος έχει σώσει την περιουσία του και δεν έχουν προχωρήσει οι πλειστηριασμοί και όλα τα συναφή».