Οι άνθρωποι πίσω από το κουμπί

Οι άνθρωποι πίσω από το κουμπί

Η Skroutz συστήνει στο κοινό τους συνεργάτες της που κατόρθωσαν να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους εντάσσοντάς τες στην ψηφιακή αγορά του Skroutz Marketplace.

Όταν ο Άκης Παινεσάκης επέλεξε να σπουδάσει ιατρική στο Τορίνο, έδρα της αγαπημένης του Γιουβέντους, όπου και εργάστηκε για κάποιο διάστημα, δεν μπορούσε να φανταστεί ότι οι δεσμοί του με τη γειτονική χώρα θα τον οδηγούσαν στην ίδρυση της πολύ επιτυχημένης επιχείρησης Italian Factory Outlet. Πήρε την απόφαση επιστρέφοντας στην πατρίδα του, τα Χανιά, το 2006, και μέσα σε λίγα χρόνια η επιχείρησή του, που εμπορεύεται επώνυμα ιταλικά ρούχα, επεκτάθηκε και διατηρεί πια έξι καταστήματα στα Χανιά και ένα στο Τορίνο, ενώ συνεργάζεται με επιχειρήσεις σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Το πρώτο lockdown, επειδή δεν διέθετε ηλεκτρονικό κατάστημα, παρέλυσε την επιχείρησή του. Η απόφαση να συνεργαστεί με τη Skroutz άλλαξε σχεδόν εν μια νυκτί το τοπίο, παραδέχεται. «Εκεί που έβαζα ανθρώπους σε αναστολή, τηλεφωνούσα στον λογιστή να τους βγάλει, γιατί δεν προλαβαίναμε να πακετάρουμε τις παραγγελίες της Skroutz. Χάρη στη Skroutz είχαμε ηλεκτρονική παρουσία. Το 2020 η Skroutz αποτέλεσε το 40% των πωλήσεών μας». Η περιπέτεια του Χανιώτη επιχειρηματία είναι μία μόνο από τις «Ιστορίες πίσω από το κουμπί», τις ιστορίες καταστημάτων του Skroutz Marketplace, το οποίο την περίοδο των διαδοχικών lockdowns κατόρθωσε να επανασυνδέσει τα καταστήματά του με την αγορά, βοηθώντας τα να ξεπεράσουν το αδιέξοδο στο οποίο είχαν περιέλθει επιχειρηματίες και προσωπικό.

Με τη συμμετοχή τους στο Skroutz Marketplace, η Skroutz αναλαμβάνει τα κόστη και τις καθημερινές διαδικασίες που απαιτούν χρόνο και κόπο από τους συνεργάτες. Τα καταστήματα το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να εισάγουν τα προϊόντα τους και να αποδεχτούν τις παραγγελίες. Η Skroutz διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη στους πελάτες και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές, ενώ παράλληλα τους δίνει πρόσβαση σε 9 εκ. χρήστες για να πουλήσουν τα προϊόντα τους.

Ανάπτυξη μέσω Skroutz

«Η πρώτη μου σκέψη όταν μπήκα ήταν ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να το οργανώσω. Στην αρχή φοβήθηκα αρκετά το πώς θα ανεβάζαμε προϊόντα. Έχουμε τεράστια γκάμα προϊόντων και δεν είχαμε δικό μας e-shop, οπότε στην αρχή μου φάνηκε βουνό. Η πλατφόρμα της Skroutz όμως είναι τόσο εύκολη για τον έμπορο, σε λίγες μέρες μπορεί να το μάθει ο οποιοσδήποτε» τονίζει η Ειρήνη Κωνσταντίνου, που συνεχίζει την παράδοση της οικογενειακής επιχείρησης ειδών δώρου στην Άνδρο. Ήδη περισσότερα από 3.000 προϊόντα τους είναι διαθέσιμα μέσω Skroutz, το οποίο η Ειρήνη Κωνσταντίνου χαρακτηρίζει «σημείο αναφοράς για την επιχείρησή μας, γιατί μπορέσαμε μέσα από αυτό να αναπτυχθούμε πάρα πολύ, να γίνουμε από μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση μια μόνιμη επιχείρηση που λειτουργεί όλο τον χρόνο και να κρατήσουμε τους υπαλλήλους μας».

Η περίπτωση της Ειρήνης Κωνσταντίνου είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα πολλών επιχειρήσεων που μέσα από τη συμμετοχή τους στο Skroutz Marketplace κατόρθωσαν να αντεπεξέλθουν αποτελεσματικά στις αντιξοότητες και στις δυσμενείς συνθήκες που προκάλεσε η πανδημία και ταυτόχρονα να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους μπαίνοντας στην ψηφιακή αγορά. «Κατάλαβα τι ήθελε ο κόσμος» ομολογεί ο Σπύρος Ράπτης, ιδιοκτήτης κάβας στο Ίλιον, που βλέποντας τον τζίρο του να υποχωρεί κατά 80% στη διάρκεια του δεύτερου lockdown εντάχθηκε στο Skroutz Marketplace και σύντομα έβλεπε τα προϊόντα του να ταξιδεύουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, μέσα από το ψηφιακό παράθυρο που του άνοιξε η πλατφόρμα.

Τα πρόσωπα πίσω από τα προϊόντα

Μέσα από τις «Ιστορίες πίσω από το κουμπί» οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθήσουν την πορεία ανθρώπων που αγαπούν αυτό που κάνουν, να αφουγκραστεί τις δυσκολίες και τις ανησυχίες τους και να ανακαλύψει τα πρόσωπα και τις επιχειρήσεις πίσω από τα εκατομμύρια προϊόντα της Skroutz. Παράλληλα, οι «Ιστορίες πίσω από το κουμπί» αποτελούν έναν ανοιχτό διάλογο για τη στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων. Μέσω της καθημερινής στήριξης της Skroutz, οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να εκμεταλλευτούν το κίνητρο που τους δίνεται να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες τους, να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να συμβαδίσουν με τις αυξημένες ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας.

Οι άνθρωποι πίσω από το κουμπί-1