ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοδικά οι πωλήσεις της «Κωτσόβολος»

Στα ίδια επίπεδα με το 2019 κινήθηκαν οι πωλήσεις της «Κωτσόβολος» κατά την εορταστική περίοδο.

anodika-oi-poliseis-tis-kotsovolos-561671701

Στα ίδια επίπεδα με το 2019 κινήθηκαν οι πωλήσεις της «Κωτσόβολος» κατά την εορταστική περίοδο, ενώ σε σύγκριση με το 2020, όταν τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά και λειτουργούσε μόνο το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων και για περίπου δύο εβδομάδες το μοντέλο click away, οι πωλήσεις της αλυσίδας ενισχύθηκαν κατά 18%.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες ο βρετανικός μητρικός όμιλος Currys (πρώην Dixons), οι πωλήσεις της «Κωτσόβολος» σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων αυξήθηκαν την περίοδο των δέκα εβδομάδων που ολοκληρώθηκε στις 8 Ιανουαρίου (πρόκειται ουσιαστικά για το διάστημα Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2021 και την εβδομάδα πριν από την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων) κατά 18% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2020-2021. Καμία μεταβολή δεν καταγράφεται στις πωλήσεις σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019-2020.

Από την αρχή της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, δηλαδή στο διάστημα 2/5/2021 έως 8/1/2022, οι πωλήσεις της «Κωτσόβολος» σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 11% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020-2021, ενώ η αύξηση ήταν της τάξεως του 12% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019-2020, πριν δηλαδή από την εκδήλωση της πανδημίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η δραστηριότητα της Currys στην Ελλάδα είναι η μοναδική από όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται όπου καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με πέρυσι, τόσο κατά την εορταστική περίοδο όσο και από την έναρξη της οικονομικής χρήσης. Στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία καταγράφηκε μείωση 6% στην εορταστική περίοδο και 4% από την αρχή της οικονομικής χρήσης σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, ενώ στις σκανδιναβικές χώρες παρατηρήθηκε μείωση πωλήσεων 5% κατά την εορταστική περίοδο και 2% από την αρχή της τρέχουσας οικονομικής χρήσης.

Σε επίπεδο ομίλου, το διάστημα των 10 εβδομάδων που ολοκληρώθηκε στις 8 Ιανουαρίου 2022 οι πωλήσεις υποχώρησαν σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα των τελών του 2020 – αρχών 2021 κατά 5%, ενώ σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019-2020 κατέγραψαν αύξηση 4%. Στο διάστημα 2/5/2021 έως 8/1/2022 οι συγκρίσιμες πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν μείωση 3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020-2021, αλλά αύξηση 11% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα 2019-2020.

Η διοίκηση του ομίλου αναμένει κέρδη προ φόρων 155 εκατ. στερλινών στην τρέχουσα χρήση, ενώ εκτιμά ότι, αν και έχει αποθέματα σε αρκετά είδη, υπάρχει ακόμη αβεβαιότητα όσον αφορά τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.