Οκτώ στους δέκα πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον τετραψήφιο 1555

Οκτώ στους δέκα πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον τετραψήφιο 1555

Ικανοποιημένοι δηλώνουν στη συντριπτική τους πλειονότητα οι πολίτες που απευθύνθηκαν για την επίλυση του προβλήματός τους στο 1555, τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά θέματα (ΕΦΚΑ), θέματα ανεργίας (ΟΑΕΔ) και επιδομάτων (ΟΠΕΚΑ).

1' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ικανοποιημένοι δηλώνουν στη συντριπτική τους πλειονότητα οι πολίτες που απευθύνθηκαν για την επίλυση του προβλήματός τους στο 1555, τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά θέματα (ΕΦΚΑ), θέματα ανεργίας (ΟΑΕΔ) και επιδομάτων (ΟΠΕΚΑ). Η έρευνα διεξήχθη με στόχο την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας, κατά τους πρώτους 6 μήνες λειτουργίας του και σύμφωνα με τα αποτελέσματα, σχεδόν οκτώ στους 10 πολίτες που απευθύνθηκαν στο 1555  δήλωσαν  απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του.

Η έρευνα για το 1555 πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά τον Δεκέμβριο του 2021 και διεξήχθη εσωτερικά, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.

Το 76,9% αξιολογεί θετικά την αποτελεσματικότητά του για θέματα ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία που αφορούν την επαφή των πολιτών με τον ΕΦΚΑ. Σύμφωνα με την έρευνα, 74,9% των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο εξυπηρέτησης από τους τηλεφωνητές (front office) για θέματα συντάξεων, ασφάλισης, εισφορών, παροχών και υγείας, δήλωσαν ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε. Το 81,4% δήλωσε ότι θα πρότεινε την υπηρεσία σε φίλους ή συγγενείς τους, ενώ 76,9% των πολιτών αξιολογούν θετικά την αποτελεσματικότητα του 1555.

Οσον αφορά τους πολίτες που απευθύνθηκαν στο 1555 για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ, 62,9% όσων  εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο από τους τηλεφωνητές  δήλωσαν ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε. Αντιστοίχως, από τους πολίτες το θέμα των οποίων παραπέμφθηκε προς επίλυση σε υπηρεσίες υποστήριξης, 72,4% δήλωσαν  ότι η υπόθεσή τους διευθετήθηκε το αργότερο εντός μιας εβδομάδας από την κλήση τους. Τέλος, 89,7% των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο από τον ΟΠΕΚΑ δήλωσαν επίσης ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή