Nέα πλατφόρμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Nέα πλατφόρμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ένας ακόμη «παίκτης» στην εγχώρια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, μια αγορά που γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη, ήρθε να προστεθεί εδώ και λίγα 24ωρα.

2' 13" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενας ακόμη «παίκτης» στην εγχώρια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, μια αγορά που γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη, ήρθε να προστεθεί εδώ και λίγα 24ωρα.

Από την Πέμπτη βρίσκεται σε λειτουργία το Shopflix, το marketplace της εταιρείας Wellcomm, συμφερόντων της οικογένειας Μαρινάκη. Το νέο marketplace φιλοδοξεί μέσα από την ποικιλία των προσφερόμενων προϊόντων, την εξυπηρέτηση πανελλαδικά αλλά και τη χρήση δικής του ουσιαστικά υπηρεσίας ταχυμεταφορών να ανταγωνιστεί τους εδραιωμένους παίκτες –βασικά τη Skroutz και την Public– κυρίως σε ό,τι αφορά την έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών στον τελικό πελάτη, το περίφημο last mile, το οποίο αποτέλεσε και το πλέον προβληματικό στοιχείο, ειδικά στη διάρκεια του πρώτου lockdown.

Μέχρι στιγμής με τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Shopflix συνεργάζονται 133 καταστήματα, αριθμός βεβαίως που αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα και μέσω αυτής διατίθενται προϊόντα από 11 μεγάλες κατηγορίες: τεχνολογία, βιβλία, σπίτι και κήπος, υγεία και ομορφιά, παιχνίδια, παιδικά και βρεφικά, άθληση και χόμπι, κατοικίδια, κάβα και είδη καπνιστού, auto-moto (είδη αυτοκινήτου, μοτοσικλέτας, αλλά και εξοπλισμός σκάφους), καθώς και επαγγελματικά – B2B.

Μέσω της πλατφόρμας απευθύνεται πρόσκληση για έναρξη συνεργασιών με τo Shopflix ακόμη και εάν κάποιος δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα. Αν και μέσω του marketplace δεν διατίθενται τρόφιμα, στο πλαίσιο της κατηγορίας Κάβα και είδη καπνιστού ο καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει ποτά, κρασιά, μπίρες, αποστάγματα, νερά, αναψυκτικά, καφέδες, τσάι και άλλα ροφήματα.

Από την Πέμπτη βρίσκεται σε λειτουργία το Shopflix, με πανελλαδική εξυπηρέτηση.

Για παραγγελίες άνω των 40 ευρώ προβλέπεται δωρεάν παράδοση. Για μικρότερες παραγγελίες το κόστος των μεταφορικών καθορίζεται από τη διεύθυνση αποστολής και το βάρος του δέματος, με τη χρέωση να είναι σταθερή για τα δύο πρώτα κιλά (2,50 ευρώ). Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει παράδοση την επόμενη ημέρα, εάν βεβαίως αυτό είναι εφικτό βάσει της διαθεσιμότητας του προϊόντος και της διεύθυνσης του παραλήπτη. Επίσης, συμπληρώνοντας ο πελάτης τον ταχυδρομικό του κώδικα πριν ολοκληρώσει την παραγγελία έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Οι παραδόσεις γίνονται σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με την Courier Center, εταιρεία ταχυμεταφορών, της οποίας εξαγόρασε πλειοψηφικό ποσοστό το καλοκαίρι του 2021 επίσης η οικογένεια Μαρινάκη. Υπενθυμίζεται ότι διευθύνων σύμβουλος της Wellcomm, του Shopflix, καθώς και της Courier Center είναι ο Χρήστος Καλογεράκης, επικεφαλής της Public την περίοδο 2015-2020. Στη διάρκεια της θητείας άλλωστε του κ. Καλογεράκη στο τιμόνι της Public –και συγκεκριμένα το 2018– δημιουργήθηκε το marketplace της Public.

Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα σημείωσε νέο ρεκόρ το 2021, φτάνοντας, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Eltrun (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών), στα 14 δισ. ευρώ. Το 2020 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα διαμορφώθηκε σε 11,5 δισ. ευρώ, ενώ προ κορωνοϊού, το 2019, εκτιμάται ότι ήταν περί τα 9 δισ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή