Ένδυση, κινητά, μάσκες πρώτα σε πωλήσεις μέσω του Skroutz

Ένδυση, κινητά, μάσκες πρώτα σε πωλήσεις μέσω του Skroutz

Βάσει των στοιχείων, οι καταναλωτές ξοδεύουν κατά μέσον όρο 90 ευρώ για μάσκες προστασίας

2' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Είδη ένδυσης, κινητά τηλέφωνα, αλλά και μάσκες προστασίας, καθώς ο κορωνοϊός εξακολουθεί να ταλανίζει την καθημερινότητά μας, είναι τα προϊόντα που κυρίως αγόρασαν οι καταναλωτές ηλεκτρονικά το τελευταίο τρίμηνο μέσω του Skroutz Marketplace. Αυτό προκύπτει από την αξιοποίηση των στατιστικών στοιχείων του Skroutz για τις αγορές που έγιναν το διάστημα 28 Δεκεμβρίου 2021 – 28 Μαρτίου 2022. Σε υψηλή θέση εξακολουθούν, βεβαίως, να κατατάσσονται οι αγορές ηλεκτρονικών υπολογιστών, κάτι που συνδέεται με το γεγονός ότι παραμένει σε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων η τηλεργασία, ενώ συμπληρωματικά στη διά ζώσης εκπαίδευση εξακολουθεί να υπάρχει και η τηλεκπαίδευση.

Ειδικότερα, στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα και αξεσουάρ», με τον καταναλωτή να αναζητεί και να αγοράζει κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ. Η μέση τιμή δαπάνης για τα προϊόντα αυτά είναι 68, 65 και 43 ευρώ αντιστοίχως.

Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η κατηγορία «Κινητά τηλέφωνα και αξεσουάρ», με τους καταναλωτές να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 265 ευρώ για την αγορά κινητών τηλεφώνων. Επίσης, ξοδεύουν 126 ευρώ κατά μέσο όρο για την αγορά smartwatches, κάτι που σχετίζεται και με την αύξηση του ποσοστού όσων αθλούνται –μία από τις συνήθειες, «κληρονομιά» των lockdowns– και 19 ευρώ κατά μέσο όρο για θήκες κινητών.

Βάσει των στοιχείων, οι καταναλωτές ξοδεύουν κατά μέσον όρο 90 ευρώ για μάσκες προστασίας.

Στην τρίτη θέση των προτιμήσεων και αγορών βρίσκονται τα είδη της ομάδας «Υγεία – ιατρικά» και συγκεκριμένα οι μάσκες προστασίας, τα συμπληρώματα διατροφής και τα γυαλιά ηλίου. Η υποχρεωτικότητα της χρήσης μάσκας στους εσωτερικούς χώρους και μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες και στους εξωτερικούς, οδηγεί προφανώς τους καταναλωτές στο να προβαίνουν σε μαζικές παραγγελίες. Ετσι, βάσει των στοιχείων του Skroutz, ξοδεύουν κατά μέσο όρο 90 ευρώ για μάσκες προστασίας.

Στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι αγορές ηλεκτρονικών ειδών και συγκεκριμένα φορητών υπολογιστών, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών. Για τα παραπάνω είδη η μέση δαπάνη ήταν 596, 482 και 250 ευρώ αντιστοίχως.

Την πρώτη πεντάδα των προτιμήσεων των καταναλωτών συμπληρώνει μια άλλη κατηγορία που ενισχύθηκε λόγω κορωνοϊού. Ο λόγος για τα αθλητικά είδη, με τους καταναλωτές στην Ελλάδα να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 64 ευρώ για σνίκερς, 60 ευρώ για αθλητικά παπούτσια και 82 ευρώ για ορειβατικά παπούτσια. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές ψωνίζουν πλέον συχνά μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων ακόμη και ογκώδη έπιπλα, όπως καναπέδες, κάτι που δεν συνέβαινε παλαιότερα, με τις αγορές αυτές να γίνονται σχεδόν αποκλειστικά από τα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz, τα είδη σπιτιού – έπιπλα βρίσκονται στην έκτη θέση, με τους καταναλωτές να αγοράζουν κυρίως κάμερες παρακολούθησης, λάμπες LED και καναπέδες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή