Ξαφνικό λουκέτο στο ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop.gr

Ξαφνικό λουκέτο στο ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop.gr

Μπορεί το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνώρισε την τελευταία διετία αλματώδη ανάπτυξη στην Ελλάδα, την ίδια ώρα όμως ραγδαία αύξηση σημείωσαν και οι διαδικτυακές απάτες.

1' 55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μπορεί το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνώρισε την τελευταία διετία αλματώδη ανάπτυξη στην Ελλάδα, την ίδια ώρα όμως ραγδαία αύξηση σημείωσαν και οι διαδικτυακές απάτες. Το νέο «κρούσμα» είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop.gr, το οποίο ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί, χωρίς να έχει παραδώσει εκατοντάδες παραγγελίες για τις οποίες οι αγοραστές είχαν προκαταβάλει τα χρήματα είτε μέσω πιστωτικής κάρτας είτε μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Το ξαφνικό «λουκέτο» και οι εκκρεμείς παραγγελίες προκάλεσαν πρόβλημα και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Skroutz, καθώς το εν λόγω κατάστημα βρισκόταν σε αυτή, στο πλαίσιο της υπηρεσίας αναζήτησης τιμών και όχι ως κατάστημα του Skroutz Marketplace.

Μέχρι χθες το απόγευμα η Skroutz είχε απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών, στα οποία είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας –μέσω του Skroutz Marketplace– για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε στηρίζει και βοηθάει τους καταναλωτές που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής. Εως χθες το απόγευμα είχαν εκδοθεί 106 κουπόνια συνολικής αξίας 51.418,75 ευρώ. Η κίνηση της Skroutz να προχωρήσει στην έκδοση κουπονιών συνδέεται προφανώς με το πλήγμα στη φήμη της –έστω και πρόσκαιρο–, καθώς καμία συναλλαγή με το επίμαχο κατάστημα δεν είχε γίνει μέσω του Skroutz Marketplace. Σύμφωνα με τη Skroutz, οι πρώτες αρνητικές κριτικές για το κατάστημα 365shop.gr έγιναν στις 4 Απριλίου 2022 και την ίδια ημέρα αυτό αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών. Αρμόδια πηγή από τη Skroutz που μίλησε στην «Κ» υποστήριξε ότι μέχρι τότε δεν υπήρχε καμία αρνητική κριτική εναντίον του συγκεκριμένου καταστήματος.

Oι εκκρεμείς παραγγελίες προκάλεσαν πρόβλημα και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Skroutz.

Δεκάδες καταγγελίες για το 365shop.gr έχει λάβει από καταναλωτές και η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, ενώ με το ζήτημα και ειδικά σε ό,τι αφορά το ιδιοκτησιακό του καθεστώς ασχολείται και η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Σύμφωνα με τα έγγραφα που είναι αναρτημένα στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο, η εταιρεία «365 SHOP.GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» ιδρύθηκε τον Μάιο του 2019 με ιδρυτή και μοναδικό εταίρο τον Ι. Φιλουκατζή και με έδρα τον Δήμο Κατερίνης. Στις 9 Φεβρουαρίου 2022 η εταιρεία μεταβιβάσθηκε στον Ν. Τσεσμερτζή και νέα έδρα ορίστηκε ο Δήμος Διονύσου Αττικής. Αυτό που εμφανίζεται τώρα όταν κάποιος πληκτρολογήσει 365shop.gr είναι το εξής: «365Shop. Σύντομα κοντά σας».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή