Σε ΤΕΡΝΑ – Ακτωρ –Ιntrakat η επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Σε ΤΕΡΝΑ – Ακτωρ –Ιntrakat η επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Στην κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Ακτωρ – Ιntrakat θα κατακυρωθεί, εκτός δικαστικού απροόπτου, η επέκταση της λεωφόρου Κύμης.

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Ακτωρ – Ιntrakat θα κατακυρωθεί, εκτός δικαστικού απροόπτου, η επέκταση της λεωφόρου Κύμης. Η κοινοπραξία ορίστηκε προσωρινός ανάδοχος και αν δεν κατατεθεί προσφυγή από τον έτερο διεκδικητή του έργου, η σύμβαση θα οδεύσει στο Ελεγκτικό Συνέδριο και από εκεί στη Βουλή. Ενδεικτική των πιέσεων που ασκούνται πλέον στα έργα από τη γενική κατάσταση είναι η χαμηλή έκπτωση που προσέφεραν και οι δύο ενδιαφερόμενοι.

Η δημοπράτηση του έργου έγινε στις 22 Φεβρουαρίου, με καθυστέρηση… 30 ετών σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, που περιλάμβανε την επέκταση της λεωφόρου Κύμης στα ολυμπιακά έργα. Οι προσφορές κατατέθηκαν και ανοίχθηκαν αυθημερόν, με την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Ακτωρ – Ιntrakat να επικρατεί έναντι της Aβαξ με έκπτωση 5,3% έναντι 2%. Ετσι το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 320 εκατ. ευρώ με προαίρεση 32,5 εκατ. ευρώ, κατακυρώνεται έναντι 244,5 εκατ. ευρώ.

Η κοινοπραξία ορίστηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου.

Αν δεν υποβληθεί προσφυγή από την Αβαξ έως τις 18 Ιουνίου, η σύμβαση του έργου θα οδεύσει προς το Ελεγκτικό Συνέδριο και από εκεί στη Βουλή (λόγω μεγέθους του έργου) ώστε να υπογραφεί. Στόχος του υπουργείου είναι η σύμβαση να υπογραφεί στις αρχές του φθινοπώρου. Αυτό που δεν έχει ξεκαθαριστεί είναι τι ποσοστό των απαλλοτριώσεων απομένει (το υπουργείο Υποδομών είχε επιμείνει ότι είναι μικρό), ώστε αυτές να μην αποτελέσουν εμπόδιο στην ταχεία εξέλιξη του έργου. Σε κάθε περίπτωση, ο χρόνος ολοκλήρωσης ορίστηκε σε τέσσερα χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει μήκος περίπου 3,8 χιλιομέτρων – ξεκινάει από τον κόμβο με την Αττική Οδό και καταλήγει λίγο πριν από την εθνική οδό, με δυνατότητα επέκτασης του αντικειμένου (προαίρεση), ώστε να συμπεριλάβει και την ανακατασκευή του κόμβου Καλυφτάκη. Το έργο ξεκινάει με ανοιχτή οδοποιία, ακολουθεί σήραγγα 2,4 χλμ., η οποία θα κατασκευαστεί με υπόγεια διάνοιξη για 1,25 χλμ. και με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut and cover) για ακόμα 1,15 χλμ. Το τελευταίο κομμάτι του δρόμου (1 χλμ.) είναι σε ανοιχτή οδοποιία και περιλαμβάνει έναν ανισόπεδο κόμβο στο υφιστάμενο βιομηχανικό πάρκο στην περιοχή της Λυκόβρυσης. Στο έργο περιλαμβάνονται επίσης η διευθέτηση του ρέματος Πύρνας για την αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής, η αποκατάσταση των τοπικών οδικών δικτύων σε μήκος 2 χλμ., συνδέσεις με τοπικά δίκτυα μέσω ισόπεδων κόμβων, αποχετευτικά έργα και έργα πρασίνου περίπου 30 στρεμμάτων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή