Το θρυλικό 500αράκι έγινε 65 ετών και γίνεται ηλεκτρικό

Το θρυλικό 500αράκι έγινε 65 ετών και γίνεται ηλεκτρικό

Το εμβληματικό 500αράκι της Fiat φιλοδοξεί να κατακτήσει την αγορά στη νέα, σύγχρονη ηλεκτροκίνητη εκδοχή του.

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το εμβληματικό 500αράκι της Fiat ή «τσινκουετσέντο», αν προτιμάτε, φιλοδοξεί να κατακτήσει την αγορά στη νέα, σύγχρονη ηλεκτροκίνητη εκδοχή του. Και από ό,τι φαίνεται δεν τα πάει καθόλου άσχημα, όπως γράφει σχετικώς σε δημοσίευμά της η Deutsche Welle. Η 4η Ιουλίου ήταν πάντα μια ημερομηνία με μεγάλη σημασία για το Fiat 500, το λεγόμενο «μεγάλο, μικρό αυτοκίνητο» της μαζικής αυτοκίνησης στην Ιταλία, το οποίο έχει πωληθεί περισσότερες από 7 εκατομμύρια φορές. Ηταν 4 Ιουλίου του 1957, όταν έκανε το ντεμπούτο του με το όνομα Fiat Nuova 500. Στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο έχει αγαπηθεί ως ένα κλασικό αυτοκίνητο, έχει διαφημιστεί από αστέρες του Χόλιγουντ και έχει χρησιμεύει στον Πάπα Φραγκίσκο για τις μετακινήσεις του. «Το Fiat 500 είναι ένα απόλυτα επιτυχημένο μοντέλο, όπως και το Mini», αναφέρει ο ειδικός αυτοκινήτων Φέρντιναντ Ντουντενχόφερ. «Χαρακτηρίζει την Ιταλία και προσαρμόζεται εδώ και δεκαετίες στις σύγχρονες απαιτήσεις». Το διαφημιστικό σποτ της εποχής το αποκαλούσε «πιστό φίλο», που μπορεί να σε πάει και στο βουνό και στη θάλασσα. Εκτοτε έχει λάβει πάμπολλες εκδοχές, από κάμπριο και σπορ μέχρι στέισον – βάγκον με την επωνυμία «Giardinieria», όπως δηλώνει ο εκπρόσωπος της εταιρείας, Μάρκο Φρέσι.

Η εταιρεία από τον Ιανουάριο του 2021 αποτελεί μέρος της πολυεθνικής Stellantis Group μετά τη συγχώνευση της γαλλικής PSA Group με την Fiat – Chrysler. Η Fiat έχει ξεκινήσει την πορεία προς το μέλλον με ένα νέο τρόπο ερμηνείας της έννοιας του αυτοκινήτου. Αποτίοντας φόρο τιμής στο εμβληματικό Fiat 500, η αυτοκινητοβιομηχανία «προσανατολίζεται στη νέα πράσινη εποχή με στόχο την αμιγώς ηλεκτροκίνητη αυτοκίνηση έως το 2027», όπως λέει ο Φρέσι. Επίσης, σκοπεύει να κάνει χρήση χρωμάτων φιλικών προς το περιβάλλον. Το παλιό εργοστάσιο στην περιοχή Λινγκότο του Τορίνου, όπου πραγματοποιούνταν επί δεκαετίες οι δοκιμές των νέων οχημάτων, έχει μετατραπεί σήμερα σε μεγάλο κήπο. «Εάν θέλεις να φέρεις ένα ρετρό αυτοκίνητο στο μέλλον, θα πρέπει να ταιριάζει στην εποχή, στην οποία το μεταφέρεις, αλλιώς θα καταστεί μουσειακό», αναφέρει ο Ντουντενχόφερ, αποτιμώντας θετικά την απόφαση της FIAT να μετατρέψει την παλιά πίστα δοκιμών σε πράσινο πνεύμονα.

Το μοντέλο της Fiat έχει πωληθεί περισσότερες από 7 εκατομμύρια φορές.

Αυτό ακριβώς φιλοδοξούν οι Ιταλοί με το ηλεκτρικό Fiat 500. Μετά τις πολλές αποτυχημένες δοκιμές στη δεκαετία του ’90, σήμερα το ηλεκτροκίνητο Fiat 500 μπορεί να καλύψει μέχρι και 320 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, αναφέρει η DW.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή