Jumbo: Αύξηση πωλήσεων το α΄ εξάμηνο

Jumbo: Αύξηση πωλήσεων το α΄ εξάμηνο

Με διψήφια αύξηση πωλήσεων έκλεισε το α΄ εξάμηνο για την Jumbo σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, όταν σημειωτέον τα φυσικά καταστήματα είχαν μείνει κλειστά μέχρι τις αρχές Απριλίου και είχαν λειτουργήσει μόνο για δύο εβδομάδες τον Ιανουάριο

2' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με διψήφια αύξηση πωλήσεων έκλεισε το α΄ εξάμηνο για την Jumbo σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, όταν σημειωτέον τα φυσικά καταστήματα είχαν μείνει κλειστά μέχρι τις αρχές Απριλίου και είχαν λειτουργήσει μόνο για δύο εβδομάδες τον Ιανουάριο. Πάντως, τον Ιούνιο οι πωλήσεις της Jumbo στην Ελλάδα, όπου πραγματοποιείται περίπου το 57% του συνολικού τζίρου του ομίλου, είχαν αρνητικό πρόσημο για δεύτερο συνεχή μήνα. Η διοίκηση, πάντως, εμφανίζεται ικανοποιημένη με τις επιδόσεις, επισημαίνοντας ότι η επιλογή της να αφήσει εκτός των ραφιών της υπερτιμολογημένα προϊόντα απέδωσε. Ωστόσο, διατυπώνει αβεβαιότητα για το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024, λόγω της ρευστής κατάστασης που επικρατεί, ενώ κατά τη συνήθη απαισιόδοξη oπτική του κ. Βακάκη, αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «καμία από τις παραμέτρους δεν παρουσιάζει βελτίωση αλλά αντιθέτως έχουν τάση περαιτέρω αρρυθμίας οδηγώντας το σύστημα στα απόλυτα όριά του».

Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα ανακοίνωσε η εισηγμένη, οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου κατά το α΄ εξάμηνο του 2022 καταγράφουν αύξηση 12,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι ο όμιλος είχε κλείσει το α΄ εξάμηνο με συνολικό κύκλο εργασιών 313,78 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις είναι αυξημένες, αναφέρει η Jumbo, «παρά την εισοδηματική αναστάτωση που προκαλούν η πληθωριστική έκρηξη και οι γεωπολιτικές συνθήκες, η ενεργειακή ανασφάλεια και το παράλογα ακριβό κόστος μεταφορών».

Στην Ελλάδα, ειδικότερα, οι πωλήσεις στο εξάμηνο ενισχύθηκαν κατά 21% σε σύγκριση με πέρυσι. Τον Ιούνιο ωστόσο υποχώρησαν κατά 1,4%, ενώ υποχώρηση της τάξης του 9% κατέγραψαν και τον Μάιο του 2022 σε σύγκριση με τον Μάιο του 2021.

Στην Κύπρο οι πωλήσεις αυξήθηκαν στο εξάμηνο κατά 25% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ σημαντικά ενισχύθηκαν και τον Ιούνιο καταγράφοντας αύξηση 14%.

Ενισχύθηκαν κατά 12,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα – Πού προγραμματίζεται να ανοίξουν νέα καταστήματα.

Οι πωλήσεις του δικτύου της Jumbo στη Βουλγαρία ήταν οριακά μειωμένες το α΄ εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2021 (κατά 0,3%), ενώ τον Ιούνιο σημείωσαν μικρή αύξηση 1,5%.

Μείωση 7% κατέγραψαν οι πωλήσεις της Jumbo στη Ρουμανία το α΄ εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, ενώ τον Ιούνιο οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 4% περίπου.

Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις της Jumbo σε νέα καταστήματα φέτος προβλέπεται ένα νέο υπερκατάστημα, πριν από τα Χριστούγεννα, στο Σίμπιου της Ρουμανίας, ενώ τον Μάρτιο ξεκίνησε να λειτουργεί νέο κατάστημα του ομίλου στη Μυτιλήνη. Για το 2023 έχει μετατεθεί το άνοιγμα ενός καταστήματος στην Κύπρο, δύο ακόμη καταστημάτων στη Ρουμανία, καθώς και η έναρξη του ηλεκτρονικού καταστήματος της Jumbo στη Ρουμανία.

«Οσον αφορά το 2024, η αβεβαιότητα είναι τέτοια που κινήσεις οι οποίες υπό κανονικές συνθήκες θα γίνονταν σήμερα έχουν προς το παρόν ετεροχρονισθεί λόγω της ανεξέλεγκτης αύξησης του κόστους και των πιθανολογούμενων παρενεργειών που αυτό μπορεί να έχει στην ανταγωνιστικότητα κάθε μελλοντικής μας επενδυτικής επιλογής», καταλήγει η ανακοίνωση της Jumbo.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή