Σε ανοδική τροχιά τα online φαρμακεία το α΄ 6μηνο του 2022

Σε ανοδική τροχιά τα online φαρμακεία το α΄ 6μηνο του 2022

Υψηλό ρυθμό ανάπτυξης συνεχίζει να καταγράφει ο κλάδος των ηλεκτρονικών φαρμακείων, παρά το γεγονός ότι έχουν αρθεί τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία.

2' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Υψηλό ρυθμό ανάπτυξης συνεχίζει να καταγράφει ο κλάδος των ηλεκτρονικών φαρμακείων, παρά το γεγονός ότι έχουν αρθεί τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία. Βασικός λόγος είναι ότι τα ηλεκτρονικά φαρμακεία επιδεικνύουν έντονη δραστηριότητα στις προωθητικές ενέργειες, μεγαλώνοντας συνεχώς την πελατειακή τους βάση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η Convert Group, οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων εκτιμάται ότι διαμορφώθηκαν σε 134 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2022, καταγράφοντας αύξηση 9% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2021. Η αύξηση αυτή μάλιστα προέρχεται όχι από την αύξηση των τιμών, αλλά από τη σημαντική αύξηση του αριθμού των παραγγελιών καθώς και του αριθμού των προϊόντων ανά παραγγελία. Καθοριστικό ρόλο δε, σύμφωνα με την Convert Group, έχει αφενός η σημαντική αύξηση των πωλήσεων των μεγάλων «παικτών» του κλάδου, δηλαδή των ηλεκτρονικών φαρμακείων με μέσο όρο μηνιαίων επισκέψεων πάνω από 200.000, και αφετέρου η μεγάλη αύξηση αγορών από το Skroutz Marketplace.

Κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων 9% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2021, μεγαλώνοντας συνεχώς την πελατειακή τους βάση.

Τέσσερα στα πέντε προϊόντα που πωλήθηκαν μέσω των ηλεκτρονικών φαρμακείων κατά το α΄ εξάμηνο του 2022 ήταν υπό καθεστώς προωθητικής ενέργειας – προσφοράς, με το μέσο ποσοστό αύξησης να διαμορφώνεται σε 39,5%. Αποτέλεσμα του παραπάνω ήταν να μειωθεί η αξία του μέσου «καλαθιού» κατά 2,10 ευρώ ή κατά 5%, στα 42,80 ευρώ, σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2021, αλλά να αυξηθούν οι παραγγελίες κατά 21%, καθώς και ο αριθμός των προϊόντων ανά παραγγελία κατά 9%.

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σε αξία πωλήσεων που καταγράφηκαν το α΄ εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2021 είναι οι ακόλουθες: 64% σε προϊόντα υγείας (με τις χειρουργικές και φαρμακευτικές μάσκες αλλά και τα τεστ αντιγόνου να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία), 40% σε βρεφικά και παιδικά είδη, 13% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, 8% σε διάφορα προϊόντα και 1% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Μάλιστα, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας των πωλήσεων προέρχεται από την κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (43%), οι κατηγορίες των προϊόντων υγείας, συμπληρωμάτων διατροφής και βιταμινών και βρεφικών – παιδικών ειδών συνεχίζουν να γνωρίζουν μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος όσον αφορά τη συμβολή τους στη συνολική ανάπτυξη (κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες). Τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες συνέβαλαν στη συνολική ανάπτυξη κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες και στον συνολικό τζίρο κατά 26%, τα βρεφικά και παιδικά είδη συμμετέχουν στον συνολικό τζίρο κατά 15%, τα προϊόντα υγείας συμμετέχουν στον συνολικό τζίρο κατά 14% και στη συνολική ανάπτυξη κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή