ΟΠΑΠ: Ενίσχυση μεγεθών το πρώτο εξάμηνο

ΟΠΑΠ: Ενίσχυση μεγεθών το πρώτο εξάμηνο

Ανθεκτικότητα επέδειξαν τα μεγέθη του ΟΠΑΠ κατά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και την υποχώρηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ανθεκτικότητα επέδειξαν τα μεγέθη του ΟΠΑΠ κατά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και την υποχώρηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, όπως ανέφερε η διοίκηση του ομίλου τυχερών παιγνίων κατά τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη αναλυτών. Και παρότι το μακροοικονομικό περιβάλλον είναι ασταθές, η δραστηριότητα της εισηγμένης αποδεικνύεται περισσότερο εύρωστη, ιδίως εάν συγκριθεί με τις επιδόσεις ομοειδών επιχειρήσεων. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, οι δυναμικές επιδόσεις του δικτύου λιανικής, μετά και την άρση των περιορισμών λόγω πανδημίας, η συνεισφορά των διαδικτυακών δραστηριοτήτων και η μεγάλη πρόοδος στην υλοποίηση επιχειρησιακών πρωτοβουλιών διαδραμάτισαν καίριο ρόλο στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της εταιρείας.

Οι επιδόσεις του ΟΠΑΠ υπήρξαν ανοδικές κατά τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω και των προωθητικών ενεργειών για τα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY, που έλαβαν χώρα κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, οδηγώντας στην ενεργοποίηση της βάσης πελατών και την ενίσχυση της επισκεψιμότητας. Επίσης, η εισηγμένη ενίσχυσε περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό της και συνέχισε το πρόγραμμα βελτιστοποίησης των παιγνιομηχανών, έχοντας ήδη εγκαταστήσει περισσότερα από 2.000 νέα υπερσύγχρονα VLTs στη θέση παλαιότερων, με 139 παιχνίδια να είναι διαθέσιμα.

Κατά τους πρώτους έξι μήνες ο ΟΠΑΠ ενίσχυσε τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR), σε ετήσια βάση, κατά 58%, στα 899,3 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Ebitda) και η καθαρή κερδοφορία ενισχύθηκαν κατά 64% και 112%, σε 336 εκατ. ευρώ και 167 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Οι δραστηριότητες στο Διαδίκτυο συνέχισαν να επιδρούν σημαντικά στα συνολικά έσοδα του ομίλου, με τη συνεισφορά τους να είναι σε επίπεδα αντίστοιχα με αυτά του β΄ τριμήνου του 2021. Σε όρους κερδών, όμως, η συμβολή της online δραστηριότητας είναι υψηλή. Προς την κατεύθυνση αυτή, σύμφωνα με τον CEO του ΟΠΑΠ, κατά το β΄ τρίμηνο του 2022 η εταιρεία εστίασε στην περαιτέρω εξέλιξη της online πρότασής της, με στόχο την ενίσχυση της ελκυστικότητάς της προς τους πελάτες. Οπως αναφέρθηκε, η ενίσχυση του online καζίνο με νέα παιχνίδια αποδίδει καρπούς. Επίσης, το loyalty πρόγραμμα Tzoker Stars αναβαθμίστηκε με νέα στοιχεία, ενώ ειδικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες υλοποιήθηκαν για το online καζίνο και τα virtual παιχνίδια, τονώνοντας τις επιδόσεις τους και επεκτείνοντας τον αριθμό ενεργών πελατών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή