Στα 57,55 εκατ. ανήλθε ο τζίρος της Skroutz το 2021

Στα 57,55 εκατ. ανήλθε ο τζίρος της Skroutz το 2021

Με νέα αύξηση του κύκλου εργασιών και σχεδόν τριπλάσιο αριθμό εργαζομένων σε σύγκριση με την τελευταία προ πανδημίας χρονιά έκλεισε το 2021 για τη Skroutz.

2' 20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με νέα αύξηση του κύκλου εργασιών και σχεδόν τριπλάσιο αριθμό εργαζομένων σε σύγκριση με την τελευταία προ πανδημίας χρονιά έκλεισε το 2021 για τη Skroutz. Η εταιρεία που ξεκίνησε ως απλή μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και πλέον αποτελεί το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace, είχε κύκλο εργασιών το 2021 57,55 εκατ. ευρώ από 38,80 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση κατά 49,87%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ακαθάριστος παραγόμενος τζίρος, δηλαδή ο παραγόμενος τζίρος για τα συνεργαζόμενα με τη Skroutz καταστήματα, ξεπέρασε το 2021 το 1 δισεκατομμύριο ευρώ από περίπου 940 εκατ. ευρώ το 2020 και 644 εκατ. ευρώ το 2019. Η αύξηση του κύκλου εργασιών της Skroutz αλλά και του παραγόμενου τζίρου σχετίζεται, βεβαίως, με το γεγονός ότι το 2021 υπήρχαν σημαντικοί περιορισμοί στο λιανεμπόριο, ειδικά τους πρώτους τέσσερις μήνες της περυσινής χρονιάς. Οφείλεται, ωστόσο, και στο γεγονός ότι πλέον έχουν αυξηθεί σημαντικά τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία καταστήματα, αλλά και στο ότι πλέον οι αγορές από το Ιντερνετ μετατράπηκαν σε μόνιμη καταναλωτική συνήθεια.

Τα κέρδη, πάντως, της εταιρείας υποχώρησαν και συγκεκριμένα διαμορφώθηκαν σε 6,53 εκατ. ευρώ από 16,57 εκατ. ευρώ (προ φόρων) το 2020, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 5,02 εκατ. ευρώ από 12,54 εκατ. ευρώ το 2020. Σημειώνεται ότι το διοικητικό συμβούλιο πρότεινε τη μη διανομή μερίσματος στους μετόχους της εταιρείας για τη χρήση του 2021.

Για την τρέχουσα χρήση η διοίκηση του ομίλου Skroutz εκτιμά ότι τόσο ο όμιλος όσο και η εταιρεία θα συνεχίσουν την ανοδική πορεία τους και αναμένουν αξιόλογα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους. «Το 2022 ξεκίνησε με θετικές προοπτικές και με ιδιαίτερα ικανοποιητικές επιδόσεις, στηριζόμενες κυρίως στην ωρίμανση των υπαρχόντων προϊόντων, στα νέα προϊόντα στην αγορά και στη μεγέθυνση του δικτύου συνεργατών της Skroutz και στην περαιτέρω εδραίωση του brand στην αγορά», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση του ομίλου. Σε άλλο σημείο εκτιμά ότι «η αύξηση του κύκλου εργασιών θα διευρυνθεί το 2022», με τον όμιλο να διατυπώνει την άποψη ότι «μετά το πέρας των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας η εισχώρηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην καταναλωτική συμπεριφορά θα έχει σε μεγάλο βαθμό μόνιμο και όχι παροδικό χαρακτήρα».

Αυξήθηκε κατά 49,87% σε σύγκριση με το 2020 –Υποχώρησε η κερδοφορία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2021 απασχολήθηκαν με σχέση εξαρτημένης εργασίας 797 άτομα στον όμιλο Skroutz από 425 άτομα το 2020 και 265 άτομα στο τέλος του 2019.

Το 2022 η Skroutz έχει προσθέσει σειρά νέων υπηρεσιών και δραστηριοτήτων. Πρόσφατα ανακοινώθηκε η έναρξη αποστολής προϊόντων και στην Κύπρο, τα οποία οι καταναλωτές παραγγέλνουν μέσω του Skroutz marketplace. Οι επιχειρήσεις που αποστέλλουν προϊόντα στην Κύπρο ξεπερνούν τις 3.000, ενώ παράλληλα «χτίζεται» δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων στην Κύπρο.

Επιπλέον, φέτος η Skroutz προχώρησε στην εξαγορά και του υπόλοιπου 75% (το 2020 είχε εξαγοράσει το 25%) της Every Pay, εταιρείας που δραστηριοποιείται στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, ενώ ξεκίνησε και την παροχή μικροπιστώσεων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή