Το σήμα MediaMarkt διατηρείται για την ώρα δίπλα από το σήμα Public, χωρίς να υπάρχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα για την οριστική κατάργησή του. Στις λιγοστές περιπτώσεις ύπαρξης σε κάποιες περιοχές διαφορετικών καταστημάτων Public και MediaMarkt, όπως στην περίπτωση της περιοχής της Αγίας Παρασκευής στην Αττική, η εταιρεία αναζητεί μεγαλύτερο ακίνητο προκειμένου να μετεγκατασταθούν κάτω από την ίδια στέγη τα δύο σήματα, καθώς αμφότερα τα υφιστάμενα σημεία πώλησης είναι μικρά. Η αναβάθμιση των 32 καταστημάτων Public και MediaMarkt αποτελεί επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ. Το βέβαιο είναι ότι ο όμιλος δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις λευκές συσκευές, καθώς πλέον η συμμετοχή της κατηγορίας στον συνολικό τζίρο του ομίλου φτάνει το 20% με τις πωλήσεις ειδικά μέσα από το ψηφιακό κανάλι, το public.gr, να βρίσκονται στο 65% του mediamarkt.gr. Στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2022 οι πωλήσεις των οικιακών συσκευών ανέρχονται σε 100 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά οι πωλήσεις «τρέχουν» με 10%.
20 εκατ. ευρώ επενδύει ο όμιλος σε νεοφυείς επιχειρήσεις, χωρίς σε αυτά να περιλαμβάνεται η μεγάλη επένδυση το καλοκαίρι στην εταιρεία fintech Klarna.
Ο άλλος βασικός άξονας στρατηγικής του ομίλου είναι η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών. Μετά την απόκτηση του 50% της εταιρείας επισκευής συσκευών irepair, λειτουργούν καταστήματα αυτής σε 14 σημεία πώλησης Public και στόχος είναι να ενταχθούν σε όλο το δίκτυο του ομίλου. Επίσης, η πλατφόρμα εξεύρεσης τεχνικών Douleutaras, στην οποία επίσης έχει επενδύσει ο όμιλος, μετά την Ελλάδα και την Κύπρο επεκτείνεται σε Πορτογαλία και Ιρλανδία, ενώ δοκιμάζεται στην Κύπρο. Χθες εξάλλου η Public ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την BOX NOW, προκειμένου οι παραγγελίες να παραδίδονται και σε θυρίδες (lockers), ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη συνεργασία με την Klarna, προκειμένου όλες οι καινοτομίες που αναπτύσσει η κορυφαία σουηδική εταιρεία να εφαρμόζονται και στην Ελλάδα.