Επεκτείνεται στο Μεξικό η Blueground

Επεκτείνεται στο Μεξικό η Blueground

Ενισχύει τις δραστηριότητές της στη Λατινική Αμερική μετά και την εξαγορά της βραζιλιάνικης εταιρείας Tabas

2' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Tην επέκτασή της στη Λατινική Αμερική με είσοδο στην αγορά του Μεξικού στις αρχές του 2023 και την εξαγορά της βραζιλιάνικης εταιρείας Tabas προωθεί η ελληνικών συμφερόντων startup Blueground, πλησιάζοντας τον στόχο ανάπτυξης ενός χαρτοφυλακίου 40.000 διαμερισμάτων σε 50 πόλεις παγκοσμίως έως το 2025. Μετά την ολοκλήρωση του deal –που αποτελεί και την πρώτη εξαγορά που κάνει η εταιρεία– η Blueground αναμένεται να αποκτήσει παρουσία σε 29 πόλεις (έναντι 26 που είναι τώρα) σε 16 χώρες, απασχολώντας μαζί με την Tabas πάνω από 1.000 εργαζομένους.

Η Blueground ιδρύθηκε το 2013 από τους Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου, Πένvυ Παπακωνσταντίνου, Αλέξη Μαραγκό και Ανδρέα Νεζερίτη και δραστηριοποιείται στον κλάδο της εκμίσθωσης επιπλωμένων διαμερισμάτων. Αφού δηλαδή έρθει σε συμφωνία με τους ιδιοκτήτες για τη μίσθωση των ακινήτων τους, προχωρεί στην επίπλωση και τον εξοπλισμό τους, προσφέροντας χώρους υψηλών προδιαγραφών.

Ενισχύει τις δραστηριότητές της στη Λατινική Αμερική μετά και την εξαγορά της βραζιλιάνικης εταιρείας Tabas.

Στη συνέχεια τα υπενοικιάζει για ένα μήνα ή και περισσότερο. H εταιρεία έχει παρουσία σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Μέση Ανατολή και Λ. Αμερική, ενώ τον Αύγουστο εγκαινίασε και την αγορά της Ασίας με την παροχή των υπηρεσιών της σε Σιγκαπούρη και Χονγκ Κονγκ. Από την άλλη, η Tabas ιδρύθηκε το 2020 και στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει πάνω από 1.000 διαμερίσματα σε δημοφιλείς περιοχές, όπως το Σάο Πάολο, το Ρίο ντε Τζανέιρο και η Μπραζίλια, τα οποία διαθέτει προς ενοικίαση για πάνω από ένα μήνα. Πριν από την εξαγορά, η Tabas είχε σηκώσει συνολικά 20 εκατ. δολάρια.

Οπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του πρώτου τριμήνου του 2023, ενώ οι δύο εταιρείες θα εισέλθουν στην πόλη του Μεξικού στις αρχές του χρόνου. Παράλληλα, θα συνεχίσουν να λειτουργούν ανεξάρτητα για το προσεχές διάστημα, με την Tabas να ενσωματώνεται σταδιακά στην Blueground μέσα στον επόμενο χρόνο. Μετά την εξαγορά, τα έσοδα της Blueground εκτιμάται πως θα ανέλθουν στα 650 εκατ. δολ. το 2023, ενώ κατά τη φετινή χρονιά αυτά αναμένεται να υπερβούν τα 310 εκατ. δολ. Η εταιρεία στοχεύει στην επίτευξη κερδοφορίας το 2023, ενώ φέτος εκτιμά πως θα κινηθεί στο όριο της λειτουργικής κερδοφορίας (break even).

Στις αρχές του 2022 η Blueground επένδυσε στη βραζιλιάνικη εταιρεία και συμμετείχε ως βασικός επενδυτής σε γύρο χρηματοδότησης ύψους 14 εκατ. δολ., κίνηση που της επέτρεψε να εισέλθει σε νέες αγορές, όπως αυτή της Λατινικής Αμερικής. Η εξαγορά ενός γνώριμου στην εταιρεία παίκτη εντάσσεται και στη στρατηγική της να αναζητεί ευκαιρίες για επενδύσεις και εξαγορές, σε ένα περιβάλλον όπου ο κλάδος της τεχνολογίας διανύει μια φάση διόρθωσης και οι αποτιμήσεις των εταιρειών κινούνται σε χαμηλότερα –ενίοτε και πιο λογικά– επίπεδα σε σύγκριση με πέρυσι. Παρά τον πληθωρισμό και τη διαφαινόμενη ύφεση, η εταιρεία δεν έχει εγκαταλείψει τα σχέδιά της για είσοδο σε νέες αγορές, ωστόσο τα βήματα ανάπτυξής της είναι πιο προσεκτικά. Μάλιστα, όπως είχε αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξή του στην «Κ» ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, η εταιρεία κοιτάζει να επεκταθεί σε νέες αγορές αλλά με πιο έξυπνους τρόπους, δηλαδή με λιγότερα κεφάλαια ή με την προσθήκη συνεργασιών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή