Στους «πρωταθλητές» των ηλεκτρονικών συναλλαγών οι Ελληνες

Στους «πρωταθλητές» των ηλεκτρονικών συναλλαγών οι Ελληνες

Οπαδοί των ηλεκτρονικών αγορών παραμένουν οι Ελληνες καταναλωτές, καθώς παρά την άρση των περιοριστικών μέτρων στα φυσικά καταστήματα, εξακολουθούν να χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό το Διαδίκτυο για να πραγματοποιούν τα ψώνια τους

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οπαδοί των ηλεκτρονικών αγορών παραμένουν οι Ελληνες καταναλωτές, καθώς παρά την άρση των περιοριστικών μέτρων στα φυσικά καταστήματα, εξακολουθούν να χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό το Διαδίκτυο για να πραγματοποιούν τα ψώνια τους. Σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα που πραγματοποίησε η γνωστή υπηρεσία πληρωμών PayPal σε δείγμα 15.000 καταναλωτών από όλη την Ευρώπη, το 76% των καταναλωτών στην Ελλάδα αγοράζει και πληρώνει online τουλάχιστον άπαξ εβδομαδιαίως. Το παραπάνω ποσοστό αποτελεί, μάλιστα, το δεύτερο υψηλότερο ύστερα από αυτό που καταγράφεται στην Ολλανδία, όπου το 78% των καταναλωτών προβαίνει σε αγορές μέσω Διαδικτύου μια φορά την εβδομάδα. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το Βέλγιο με 72% και το Ηνωμένο Βασίλειο με επίσης 72%.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η μέση μηνιαία δαπάνη στην Ελλάδα για αγορές από το Διαδίκτυο ανέρχεται σε 333 ευρώ, ελαφρώς χαμηλότερα από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο που είναι 342 ευρώ. Την υψηλότερη μηνιαία δαπάνη για αγορές από το Διαδίκτυο κάνουν οι Σουηδοί με 486 ευρώ και τη μικρότερη οι Ισπανοί με 252 ευρώ.

Οι κατηγορίες για τις οποίες χρησιμοποιούν κυρίως το Διαδίκτυο οι καταναλωτές στην Ελλάδα είναι οι εξής: πληρωμές λογαριασμών (72%), είδη ένδυσης και αξεσουάρ (56%), καλλυντικά (40%), είδη παντοπωλείου (28%).

Δεύτεροι μετά τους Ολλανδούς στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα της PayPal.

Τα ευρήματα της έρευνας με τίτλο PayPal eCommerce Index 2022 καθιστούν σαφές ότι το μέλλον των ηλεκτρονικών αγορών ανήκει στις νεότερες γενιές. Η εν λόγω τάση είναι ιδιαίτερα εμφανής και στους νεαρούς Ελληνες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, το 35% των Millennials και το ένα τέταρτο της Γενιάς Z πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές αρκετές φορές την εβδομάδα. Για τον σκοπό αυτό κάνουν χρήση smartphone και άλλων κινητών συσκευών τόσο το 77% των Millennials όσο και το 72% της Generation Z, σε ποσοστό αρκετά μεγαλύτερο από τον εθνικό μέσο όρο (το 50% των Ελλήνων που συμμετείχε στην έρευνα).

«Οι προσιτές και διαφοροποιημένες λύσεις πληρωμών, όπως οι γρήγορες μεταφορές χρημάτων και οι άμεσες πληρωμές μέσω κινητών συσκευών, θεωρούνται τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του online shopping. Οι Ελληνες αρέσκονται να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα μεθόδων πληρωμής και καλό είναι να το έχουν αυτό υπόψη τους οι λιανέμποροι. Το να επικεντρωθεί κανείς σε έναν και μόνο τρόπο πληρωμής μπορεί αυτόματα να σημαίνει απώλειες στις πωλήσεις», επισήμανε ο Εφι Ντάχαν, γενικός διευθυντής της PayPal για την Κεντρική – Ανατολική Ευρώπη, τη Ρωσία και το Ισραήλ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή