Πλαίσιο: Ξεπερνούν τα 30 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις την επόμενη τριετία
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
πλαίσιο-ξεπερνούν-τα-30-εκατ-ευρώ-οι-επε-562270417

Πλαίσιο: Ξεπερνούν τα 30 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις την επόμενη τριετία

Επενδύσεις που υπερβαίνουν τα 30 εκατομμύρια ευρώ κατά την επόμενη τριετία δρομολογεί η Πλαίσιο, με στόχο να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της ως καινοτόμος εταιρεία λιανικής.

Η αλυσίδα, με πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου τον Γιώργο Γεράρδο, που εμφάνισε το 2021 τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης σε επίπεδο δεκαπενταετίας, παραμένει διαρκώς προσηλωμένη στην παροχή στους πελάτες της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το συνδυασμό χαμηλών τιμών, διασφάλισης της κορυφαίας ποιότητας των προϊόντων, διατήρησης σε υψηλά επίπεδα του επιπέδου εξυπηρέτησης και ολοκληρωμένης υποστήριξης του πελάτη μετά την αγορά (after sales support).

«Κλειδί», βέβαια, για τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αποτελούν οι νέες επενδύσεις που η διοίκηση της εταιρείας επιδιώκει να πραγματοποιήσει σε logistics τόσο μεγάλων όσο και μικρών συσκευών σε software και hardware. Όπως και στην ενίσχυση της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των πληροφοριακών υποδομών και στην λελογισμένη επέκταση της δραστηριότητας στις «λευκές» συσκευές. Στα επόμενα επενδυτικά βήματα της Πλαίσιο ανήκουν και η ανανέωση ή/και η δημιουργία νέων καταστημάτων.

Πλαίσιο: Ξεπερνούν τα 30 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις την επόμενη τριετία-1

Το 1995, η Πλαίσιο υπήρξε η πρώτη αλυσίδα λιανεμπορίου στην Ελλάδα που προσέφερε πολλαπλά κανάλια εξυπηρέτησης στους καταναλωτές. Παράλληλα, θεωρεί ότι το μέλλον της λιανικής είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένο με την απρόσκοπτη πολυκαναλική εμπειρία, που επιτρέπει στον πελάτη να πραγματοποιεί αγορές και να παραλαμβάνει τα προϊόντα όποτε και όπως επιθυμεί.

Μία ακόμη πρωτιά της Πλαίσιο σχετίζεται με τον τομέα των logistics. Πέρυσι, λανσαρίστηκαν δύο νέες υπηρεσίες παράδοσης. Η πρώτη περιλαμβάνει την παρακολούθηση της πορείας της αποστολής σε πραγματικό χρόνο σε συνδυασμό με την ενημέρωση, μέσω SMS, του πελάτη, 30 λεπτά πριν την παράδοση της παραγγελίας. Η δεύτερη σχετίζεται με την υπηρεσία απογευματινής παράδοσης από τις 17:00 μέχρι τις 22:00.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία διαθέτει online παρουσία με ηλεκτρονικό κατάστημα ήδη από το 1999.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή