Κατάστημα Attica Selections στο «Ελ. Βενιζέλος»

Κατάστημα Attica Selections στο «Ελ. Βενιζέλος»

Η «Αττικά Πολυκαταστήματα» στοχεύει σε τουρίστες από τρίτες χώρες που πραγματοποιούν αγορές tax free

2' 20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στους ξένους τουρίστες και ειδικά σε όσους έρχονται από τρίτες χώρες και πραγματοποιούν αγορές tax free στοχεύει η «Αττικά Πολυκαταστήματα» με το νέο της κατάστημα υπό το σήμα Attica Selections, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Αλλωστε, ήδη στο α΄ τρίμηνο του 2023 καταγράφεται σημαντική αύξηση των πωλήσεων tax free της εταιρείας, κατά 52%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, ανακάμπτοντας σταδιακά από τη μεγάλη υποχώρηση που είχαν σημειώσει την προηγούμενη τριετία λόγω της πανδημίας και κυρίως λόγω της απουσίας μέχρι και πέρυσι των Κινέζων τουριστών. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πάντως, μετά την απουσία των Κινέζων τουριστών, οι οποίοι φέτος επανακάμπτουν, αρκετές από τις απώλειες αντισταθμίστηκαν από τις μεγάλες αγορές στις οποίες προβαίνουν Αμερικανοί αλλά και Αραβες τουρίστες.

Το νέο κατάστημα, εμβαδού 400 τ.μ., βρίσκεται στο επίπεδο αναχωρήσεων του αεροδρομίου των Σπάτων και διαθέτει ευρεία ποικιλία επώνυμων σημάτων σε προϊόντα ένδυσης, αξεσουάρ και είδη ταξιδίου, για τη γυναίκα και τον άνδρα, όπως Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Karl Lagerfeld, Longchamp, Marc O’Polo, Happy Socks, Kurt Geiger, Zadig & Voltaire και πολλά ακόμη. Σημειώνεται ότι η εταιρεία λειτουργεί δύο ακόμη, πιο μικρά καταστήματα τύπου Attica Selections, εντός «κλειστών» αγορών, και δη στο ξενοδοχείο Sani Resort στη Χαλκιδική και στο Navarino Dunes (στο Costa Navarino).

Εκτός από τις πωλήσεις tax free, οι οποίες για την ώρα αυξάνονται, χωρίς όμως να έχουν φτάσει ακόμη τα επίπεδα του 2019, συνολικά η εταιρεία έχει ξεκινήσει το 2023 με υψηλό ρυθμό ανάπτυξης, με τις πωλήσεις στο πρώτο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους να «τρέχουν» με περίπου 25%.

Ρυθμός που εάν συνεχισθεί και ενταθεί κατά την περίοδο αιχμής του τουρισμού, αναμένεται να οδηγήσει σε τζίρο ο οποίος για το 2023 θα φτάσει τα 200 εκατ. ευρώ από περίπου 180 εκατ. ευρώ που εκτιμάται ότι έκλεισε το 2022.

Καθοριστικό ρόλο στην αύξηση του τζίρου φέτος διαδραματίζουν και οι νέες προσθήκες σημάτων και χώρων στο κεντρικό κατάστημα της εταιρείας Αττικά Πολυκαταστήματα, στο City Link. Μετά τις επεκτάσεις στον 3ο και 4ο όροφο του κτιρίου που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, πρόσφατα δόθηκε προς χρήση και η επέκτασή του στον 5ο όροφο (2.000 τ.μ.), ενώ επέκταση πλέον γίνεται και προς τον 2ο όροφο με τους νέους χώρους να αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί το προσεχές φθινόπωρο.

Επόμενες επενδύσεις σε καταστήματα της Αττικά Πολυκαταστήματα είναι αυτές που αναμένονται στο Ελληνικό, με την εταιρεία να έχει ήδη υπογράψει προσύμφωνο για την ανάπτυξη ενός μεγάλου πολυκαταστήματος έκτασης 12.000 τ.μ. στο εμπορικό κέντρο που θα αναπτυχθεί από την πλευρά της λεωφόρου Βουλιαγμένης (Vouliagmenis Mall), ενώ σχεδιάζει να αναπτύξει ένα αρκετά μικρότερο κατάστημα στο Riviera Galleria (στο σύμπλεγμα πολυτελών καταστημάτων που θα αναπτυχθούν στο Ελληνικό), αλλά και καταστήματα επώνυμων brands (monobrands).

Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης και το ηλεκτρονικό της κατάστημα με στόχο να ενισχυθούν περισσότερο οι κατηγορίες των ειδών ένδυσης και υπόδησης που θα πωλούνται μέσω αυτού.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή