Τη Nestpick εξαγόρασε η Blueground

«Θέλουμε όσοι αναζητούν ακίνητο μέσω της Blueground να είναι σε θέση να το βρουν, ακόμη και αν δεν είναι δικό μας»

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Θέλουμε όσοι αναζητούν ακίνητο μέσω της Blueground να είναι σε θέση να το βρουν, ακόμη και αν δεν είναι δικό μας». Με τη φράση αυτή ο κ. Γιώργος Κλειβοκιώτης, επικεφαλής του τμήματος προώθησης της εταιρείας, περιγράφει στην «Κ» το σκεπτικό πίσω από την απόφαση για την εξαγορά της ψηφιακής πλατφόρμας ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων Nestpick. Η τελευταία ειδικεύεται στην ενοικίαση επιπλωμένων κατοικιών μέσω συμφωνιών διάρκειας άνω των 30 ημερών, που είναι και ο τομέας που δραστηριοποιείται η Blueground.

Στο πλαίσιο αυτό, με την εν λόγω εξαγορά η ελληνική εταιρεία θα δημιουργήσει ένα δίκτυο συνεργατών που ονομάζει Partner Network. Μέσω αυτού και αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Nestpick, θα υπερδιπλασιαστεί ο αριθμός των κατοικιών στον οποίο θα έχουν πρόσβαση οι πελάτες της Blueground. Συγκεκριμένα θα προστεθούν άλλες 18.000 κατοικίες σε όλον τον κόσμο, πέραν των 15.000 που ήδη διατίθενται μέσω της ίδιας της Blueground. Στην πράξη θα πρόκειται για ακίνητα τρίτων εταιρειών, που θα εμπλουτίσουν τις επιλογές των ενδιαφερομένων. Το 2022 η Nestpick είχε πάνω από 15 εκατομμύρια χρήστες και είχε κρατήσεις που ξεπέρασαν τα 74 εκατομμύρια ευρώ. Η Nestpick, με έτος ίδρυσης το 2016, θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητη πλατφόρμα υπό την ηγεσία του Aan Özcan, ενώ ο τωρινός CEO της, Omer Kucukdere, θα ενταχθεί στην Blueground ως Vice President Partner Network, φέρνοντας την εμπειρία του στην ανάπτυξη και διεθνή επέκταση του Partner Network της Blueground. Αυτή είναι η τρίτη εξαγορά της Blueground τους τελευταίους δώδεκα μήνες, καθώς η εταιρεία προηγουμένως προχώρησε στις εξαγορές της βραζιλιάνικης νεοφυούς εταιρείας τεχνολογίας ακινήτων (proptech) Tabas και της εταιρείας επιπλωμένων καταλυμάτων on-demand Travelers Haven.

Η πλατφόρμα ενοικίασης επιπλω- μένων διαμερισμάτων Nestpick διαχειρίζεται διεθνώς 18.000 κατοικίες.

«Με την αγορά της Nestpick, πέραν της ίδιας της πλατφόρμας, θα απορροφήσουμε και την ομάδα των στελεχών της, που θα μας συνδράμουν στο να αναπτύξουμε το δίκτυο των συνεργατών, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να βρουν το ακίνητο που θέλουν, στην περιοχή που το θέλουν. Σε περιόδους υψηλής εποχικής ζήτησης, όπως η τωρινή, τα περισσότερα ακίνητά μας είναι ήδη νοικιασμένα, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να καλύψουμε την υπερβάλλουσα ζήτηση», εξηγεί ο κ. Κλειβοκιώτης.

Η νέα αυτή υπηρεσία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα στην αγορά των ΗΠΑ, που είναι και η πιο ώριμη, και σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες και αγορές όπου έχει παρουσία η Blueground. Μάλιστα ο κ. Κλειβοκιώτης δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να ενταχθεί και η αγορά της Αθήνας στο εν λόγω δίκτυο. Σήμερα η εταιρεία εκμισθώνει 1.200 διαμερίσματα και κατοικίες στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Πάνω από το 30% της ζήτησης αφορά εταιρείες και το υπόλοιπο 70% ιδιώτες. Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες η πρώτη προτίμηση των ενοίκων αφορά κατοικίες στα νότια προάστια και γενικά στο παράκτιο μέτωπο της Αττικής, ενώ ακολουθούν τα ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή