Διαζύγιο μεταξύ Folli Follie και Zegna Group

Διαζύγιο μεταξύ Folli Follie και Zegna Group

2' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σπάει τη σύμβαση με τη Folli Follie ο πρώτος μεγάλος ξένος οίκος που αντιπροσωπευόταν στην Ελλάδα από την προβληματική εισηγμένη. Το Zegna Group, ένας από τους σημαντικότερους και πιο ιστορικούς οίκους μόδας πολυτελών, ανδρικών κυρίως, ενδυμάτων του Μιλάνου, συμφερόντων του Ermenegildo Zegna, με πωλήσεις της τάξης του 1,2 δισ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη 150 εκατ., έχει θέσει σε εφαρμογή διαδικασίες διακοπής της συνεργασίας του και αναλαμβάνει σταδιακά την εν Ελλάδι παρουσία του επί του παρόντος μέσω της ιταλικής μητρικής.

Ομως οι διαδικασίες είναι ακόμα σε εξέλιξη, καθώς αναζητείται το μοντέλο για το κλείσιμο των λογαριασμών μεταξύ των δύο εταιρειών αλλά και για την «ομπρέλα» υπό την οποία θα συνεχίσουν να λειτουργούν μακροπρόθεσμα τα τέσσερα σημεία πώλησης που διατηρεί ο οίκος στην Ελλάδα. Το ένα βρίσκεται στο Golden Hall και εδώ και λίγες εβδομάδες έχει κλείσει και καλύπτεται με χριστουγεννιάτικο διάκοσμο, προκειμένου να μην επηρεαστεί η εμπορική του υπόσταση, αλλά επί της ουσίας έχει αναστείλει τη λειτουργία του.

Πηγές με γνώση των εξελίξεων αναφέρουν πως γίνονται συζητήσεις με την ιδιοκτήτρια εταιρεία του εμπορικού κέντρου ώστε να αλλάξουν τα συμβόλαια μίσθωσης του χώρου σε σχήμα που θα επιλέξει ο ιταλικός οίκος. Κατά πάσα πιθανότητα, πάντως, θα λειτουργήσει σύντομα υπό νέα διεύθυνση. Το άλλο κατάστημα βρίσκεται στην οδό Βουκουρεστίου στην Αθήνα και συνεχίζει τη λειτουργία του, αλλά με «γκρίζο» επί του παρόντος καθεστώς, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. Αποφασίστηκε να παραμείνει ανοικτό, καθώς κρίθηκε πως λόγω των εορτών η εν Ελλάδι πελατεία του οίκου θα έπρεπε να εξυπηρετηθεί αλλά και επειδή οι πωλήσεις την περίοδο αυτή είναι πολύ υψηλές. Αλλο ένα σημείο πώλησης βρίσκεται στην Αθήνα εντός του πολυκαταστήματος Attica Department Stores, που επίσης λειτουργεί, όπως και το τέταρτο που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Προξένου Κορομηλά και Μητροπολίτη Ιωσήφ στη Θεσσαλονίκη.

Η κίνηση του προέδρου και διευθύνοντος σύμβουλου του Zegma Group, Ermenegildo Zegna, «να πάρει πάνω του» το δίκτυο στην Ελλάδα και να ξεκινήσει τη διαδικασία του «διαζυγίου» με τη Folli Follie ήταν, συγκριτικά με τις άλλες μάρκες που αντιπροσωπεύει η Folli Follie, εύκολη, εξηγούν κύκλοι της αγοράς. Και αυτό διότι το δίκτυό του ήταν μικρό και αυτό συνεπάγεται και μικρά κόστη και συνοπτικότερες διαδικασίες.

Αντιθέτως, μάρκες όπως η Nike, η Calvin Klein και η Converse, που είναι και οι σημαντικότερες σε όρους κύκλου εργασιών για τη δραστηριότητα αυτή της Folli Follie, έχουν επιλέξει για την ώρα να παραμείνουν ως έχουν ευελπιστώντας πως η προσπάθεια εξυγίανσης της επιχείρησης θα ευοδωθεί. Εχουν όμως κάνει ήδη εναλλακτικούς σχεδιασμούς, ενώ δέχονται και συνεχείς βολιδοσκοπήσεις από άλλους ελληνικούς ομίλους, οι οποίοι βλέπουν στη συγκυρία ευκαιρία να προσθέσουν στο χαρτοφυλάκιό τους ονόματα άκρως εμπορικά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή