ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εrnst & Young: Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων κινδυνεύουν να βρεθούν στο περιθώριο

ey

Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων θα πρέπει να αναθεωρήσουν την προσέγγιση του μετασχηματισμού τους και να προχωρήσουν σε τολμηρές κινήσεις, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές για τους έξυπνους  καταναλωτές, που αξιοποιούν την τεχνολογία και τα δεδομένα.

Αυτό προκύπτει από την έκθεση της Εrnst & Young, FutureConsumer.Now, η οποία εντοπίζει πέντε κρίσιμες προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων.

Οι προτεραιότητες της έκθεσης προκύπτουν από μια ποιοτική έρευνα που διήρκεσε πάνω από έναν χρόνο και στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 200 κορυφαίοι επιχειρηματίες, οραματιστές και επαγγελματίες από διάφορους κλάδους, προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη άποψη για το πώς θα είναι ο καταναλωτής του μέλλοντος και πώς θα επηρεάσεις τις επιχειρήσεις σήμερα.

Με βάση την έρευνα, η Εrnst & Young: κατέληξε στις ακόλουθες προτάσεις για τις επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις πέντε επιχειρηματικές προτεραιότητες:

1. Αμφισβητήστε κάθε παραδοχή
2. Επιλέξτε τον τρόπο λειτουργία σας
3. Κερδίστε την κάθε μικρή στιγμή
4. Δημιουργήστε μετρήσιμα αποτελέσματα
5. Δαμάστε το οικοσύστημα

Αναφερόμενος στα ευρήματα της έκθεσης, ο κ. Θάνος Μαύρος, Εταίρος και Επικεφαλής του κλάδου Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της Εrnst & Young για την περιοχή της Νότιας Ευρώπης σχολίασε: «Οι ανάγκες και οι επιθυμίες των καταναλωτών από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν μεταβάλλονται μέρα με τη μέρα με εκθετικούς ρυθμούς. Ο καταναλωτής του μέλλοντος θα αποφασίζει για τις αγορές του σε κλάσματα του δευτερολέπτου, μέσα στα οποία οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι σε θέση να του τραβήξουν την προσοχή. Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων θα επιβιώσουν και θα ξεχωρίσουν στο μέλλον μόνο αν αφήσουν πίσω τους τα επιχειρηματικά μοντέλα του παρελθόντος, αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες και μετασχηματίσουν ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τους, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους».