Αύξηση τζίρου και κερδών για My Market το 2018

Αύξηση τζίρου και κερδών για My Market το 2018

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αύξηση της τάξης του 2,5% σημείωσε ο τζίρος της Mετρο ΑΕΒΕ το 2018, καθώς διαμορφώθηκε σε 1,2 δισ. ευρώ από 1,17 δισ. ευρώ το 2017. Ενισχυμένα ήταν και τα κέρδη της εταιρείας, καθώς διαμορφώθηκαν σε περίπου 11 εκατ. ευρώ, έναντι καθαρών κερδών 10,37 εκατ. ευρώ το 2017. Η αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας προέρχεται, όπως σημείωσε χθες ο επικεφαλής της εταιρείας κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης στο περιθώριο εκδήλωσης για τη χορηγία σε εννέα νέους αθλητές, κυρίως από το δίκτυο της λιανικής στο οποίο η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω του σήματος My Market. Αντιθέτως, κάμψη σημείωσε το δίκτυο της χονδρικής –ακολουθώντας τη συνολικότερη τάση της εν λόγω αγοράς– στην οποία η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω των καταστημάτων Metro Cash & Carry.

Η κάμψη της κατηγορίας Cash & Carry, παρά τη σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης, οφείλεται σε σημαντικό βαθμό, σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη, στο γεγονός ότι οι μεγάλες προσφορές στα σούπερ μάρκετ οδηγούν αρκετές μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να προμηθεύονται τα είδη που χρειάζονται από τα καταστήματα λιανικής. Η Mετρο ΑΕΒΕ, πάντως, που έχει ηγετική θέση στην κατηγορία Cash & Carry με μερίδιο αγοράς περίπου 48%, θα δώσει έμφαση στην κατηγορία χονδρικής το 2019, κυρίως μέσω της δημιουργίας «ευέλικτων» καταστημάτων (πρόκειται για καταστήματα με μεγαλύτερο χώρο τους θερινούς μήνες και μικρότερο τον χειμώνα), αλλά και μέσω της ενίσχυσης των προϊόντων του κλάδου εστίασης και ξενοδοχείων (HORECA) που δεν συγκαταλέγονται στα τρόφιμα.

Στην κατηγορία της λιανικής το μερίδιο της Mετρο ΑΕΒΕ είναι 10,5% ενώ για το 2019 προβλέπει ανάπτυξη 4%-5%, αρκετά υψηλότερη από την ανάπτυξη που προβλέπεται για το σύνολο της αγοράς σούπερ μάρκετ (1,5%-2% σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των εταιρειών ερευνών αγοράς).

Για πρώτη φορά η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε χορηγία προς εννέα νέους πρωταθλητές και πρωταθλήτριες, καλύπτοντας σημαντικό μέρος των εξόδων τους για τη συμμετοχή τους στις φετινές αθλητικές διοργανώσεις αλλά και για την προετοιμασία τους ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020. «Κάθε μεγάλη εταιρεία πρέπει να επιστρέφει πράγματα στην κοινωνία. Η υγιής επιχειρηματικότητα και ο αθλητισμός μοιράζονται ίδιες αξίες», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Παντελιάδης, κατά την παρουσίαση του χορηγικού προγράμματος. Η πρωτοβουλία της εταιρείας αφορά τους ακόλουθους αθλητές: Μ. Αναγνώστου (στίβος 1.500 μ., 5.000 μ. και 10.000 μ.), Α. Αναστασίου (στίβος 200 μ. και 400 μ.), Αλ. Ασημάκη (υδατοσφαίριση), Ι. Δρίτσας (στίβος 400 μ. μετ’ εμποδίων), Οδ. Μουζενίδης (στίβος – σφαιροβολία), Γ. Σπανουδάκης (κολύμβηση), Κ. Τσοπούλου και Δ. Μαναβή (Beach Volley) και Χρ. Φρατζεσκάκης (σφυροβολία).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή