Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση χρηματοδότησης της startup Exit Bee, ύψους 350.000 ευρώ

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση χρηματοδότησης της startup Exit Bee, ύψους 350.000 ευρώ

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Xρηματοδότηση ύψους 350.000 ευρώ εξασφάλισε η νεοφυής επιχείρηση Exit Bee, η οποία δραστηριοποιείται από το 2016 στον χώρο της online διαφήμισης. Πρόκειται για την πρώτη φάση χρηματοδότησης της εταιρείας από το επενδυτικό κεφάλαιο Uni.Fund, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα να αναβαθμίσει τεχνολογικά το προϊόν της, να ενισχύσει την ομάδα της και να εισέλθει σε αγορές στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξή της, όπως αυτή των ΗΠΑ, του Καναδά και της Αγγλίας.

Ποιο είναι, όμως, αυτό το στοιχείο της εταιρείας που έχει δελεάσει τους επενδυτές; Η εταιρεία έχει βρει έναν ευρηματικό και λιγότερο «ενοχλητικό» τρόπο για να προβάλλονται οι διαφημιστικές καμπάνιες στις ιστοσελίδες στις οποίες περιηγούμαστε καθημερινά. Εχει δηλαδή αναπτύξει μία διαφημιστική πλατφόρμα για επιχειρήσεις ή διαφημιστικές εταιρείες που επιθυμούν να προβάλουν ένα μήνυμα (advertisers) και μία νέα πηγή εσόδων για πλατφόρμες ενημέρωσης (publishers). H καινοτομία βέβαια έγκειται στο εξής: με τη χρήση ειδικών αλγορίθμων, η εταιρεία αναλύει και καταγράφει τη συμπεριφορά των χρηστών όταν εισέρχονται σε μία ιστοσελίδα, προβλέποντας στη συνέχεια τη στιγμή εκείνη που ο επισκέπτης εγκαταλείπει την ιστοσελίδα. Ετσι, όταν ο επισκέπτης θα έχει ολοκληρώσει την περιήγησή του, η εταιρεία «σερβίρει» στον χρήστη το διαφημιστικό μήνυμα, χωρίς να τον αποσυντονίζει κατά τη διάρκεια παραμονής του σε ένα site. «Πλέον καλούμαστε να διαχειριστούμε μεγάλο όγκο δεδομένων, γι’ αυτό και θα πρέπει να βελτιώσουμε τεχνολογικά το προϊόν μας. Αυτό θα επιτευχθεί εάν ενισχύσουμε την ομάδα των προγραμματιστών (developpers) κάνοντας νέες προσλήψεις», σημειώνει στην «Κ» ο ιδρυτής και CEO της Exit Bee, Παύλος Λινός.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται ήδη σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Κένυα και Ν. Αφρική, ενώ στόχος της είναι να ενισχύσει την παρουσία της στις υφιστάμενες αγορές, να επεκταθεί σε αγορές της Ανατολικής Ευρώπης ή και της Μ. Ανατολής και να εισέλθει στο μέλλον στη δύσκολη αγορά των ΗΠΑ και άλλων χωρών της Ευρώπης. Ηδη η εταιρεία, με τη στήριξη του προγράμματος egg της Eurobank ταξίδεψε στο Τορόντο και πλέον διαθέτει γραφεία στο DMZ, τον «επιταχυντή» νεοφυών επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Ryerson University στον Καναδά. «Η παραμονή μας στον Καναδά θα διευκολύνει και τη διείσδυσή μας στην αμερικανική αγορά», αναφέρει ο κ. Λινός.

Σημειώνεται ότι η απόδοση των διαφημίσεων της Exit Bee (smart exit ads) είναι υψηλότερη σε σχέση με εκείνη των παραδοσιακών διαφημιστικών εκστρατειών (έως και 30 φορές υψηλότερο click-through rate, διπλάσια επισκεψιμότητα, 0% τυχαία κλικ), γιατί η στόχευση στον χρήστη γίνεται όταν έχει ολοκληρώσει την επίσκεψή του στη σελίδα και η προσοχή του δεν είναι επικεντρωμένη σε κάτι άλλο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή