Η πλατφόρμα Skroutz εισέρχεται σε ηλεκτρονικές παραγγελίες φαγητού

Η πλατφόρμα Skroutz εισέρχεται σε ηλεκτρονικές παραγγελίες φαγητού

2' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην αγορά της ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού, μια αγορά που η αξία της εκτιμάται ότι φτάνει τα 300 εκατ. ευρώ και γνωρίζει αλματώδη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, εισέρχεται η Skroutz. Επιπλέον, στο λεγόμενο «έξυπνο καλάθι» της Skroutz θα προστεθούν στο προσεχές διάστημα και είδη σούπερ μάρκετ από την κατηγορία των μη τροφίμων.

Ειδικότερα, η νέα πλατφόρμα Skroutzfood για την ηλεκτρονική παραγγελία φαγητού αναμένεται να βγει «στον αέρα» του Διαδικτύου περί τα τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου, καλύπτοντας αρχικά τουλάχιστον την Αττική και κάποια άλλα μεγάλα αστικά κέντρα, ενώ στόχος της εταιρείας είναι σταδιακά η εν λόγω υπηρεσία να καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών σε όλη τη χώρα. Η πρόσβαση στη Skroutzfood θα γίνεται και μέσω της πλατφόρμας Skroutz.gr αλλά και ξεχωριστά, ενώ όποιος χρήστης διαθέτει ήδη λογαριασμό για τη Skroutz.gr δεν θα χρειάζεται να δημιουργήσει καινούργιο για να κάνει χρήση της υπηρεσίας ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού. Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες, η Skroutz έχει προχωρήσει σε συνεργασίες με αρκετές μεγάλες αλυσίδες εστίασης, ενώ η εταιρεία αναμένει ότι έως την έναρξη λειτουργίας της Skroutzfood θα έχει διασφαλίσει έναν ικανοποιητικό αριθμό συνεργασιών.

Ποια είναι τα όπλα που θα επιστρατεύσει η Skroutz για να εισέλθει σε μια κατηγορία όπου η e-food θεωρείται αυτή τη στιγμή ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης; Εκτός από την αξιοποίηση του ονόματός της εν γένει στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι πρώτον, το ύψος της προμήθειας ανά παραγγελία που θα επιβάλλει στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις θα είναι αρκετά ανταγωνιστικό σε σχέση με αυτό της e-food και δεύτερον, θα προβεί σε κάποιες αποκλειστικές συνεργασίες, έτσι ώστε να διαφοροποιείται έως έναν βαθμό από τον ανταγωνιστή όσον αφορά τις επιλογές που θα έχει ο καταναλωτής.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πανελλήνιας έρευνας ηλεκτρονικού εμπορίου 2018-2019 που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η παραγγελία έτοιμου φαγητού αποτελεί πλέον στην Ελλάδα τη δεύτερη δημοφιλέστερη κατηγορία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με μερίδιο 43%. Βάσει δε των στοιχείων που είχε παρουσιάσει πρόσφατα σε συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής, ο τζίρος του κλάδου ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού έφτασε τα 300 εκατ. ευρώ το 2018.

Η Skroutz επεκτείνει και σε ένα άλλο κρίσιμο πεδίο τις δραστηριότητές της. Το επόμενο διάστημα, το λεγόμενο «έξυπνο καλάθι» θα περιλαμβάνει και προϊόντα σούπερ μάρκετ. Υπενθυμίζεται ότι από τον Ιούνιο του 2016 η Skroutz παρέχει την υπηρεσία «έξυπνο καλάθι», τη δυνατότητα δηλαδή δημιουργίας ενιαίου καλαθιού αγορών παραγγέλνοντας από διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα που συνεργάζονται με τη Skroutz, μέσω της πλατφόρμας της Skroutz.

Από την ίδια πλατφόρμα ο καταναλωτής στέλνει την παραγγελία του, πραγματοποιεί την πληρωμή, ενώ η παράδοση γίνεται με ευθύνη της Skroutz.

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 από τους Γιώργο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη Δήμο, με την πλατφόρμα τότε να φιλοξενεί μόλις 12 καταστήματα. Το 2006 το 50% της εταιρείας εξαγοράστηκε από την Dionic, ποσοστό που επέστρεψε πέρυσι στους ιδρυτές της Skroutz έναντι συνολικού τιμήματος 10 εκατ. ευρώ. Πλέον τα συνεργαζόμενα καταστήματα πλησιάζουν τα 3.000, στην εταιρεία εργάζονται 170 άτομα, ενώ έχει παρουσία στην τουρκική και τη βρετανική αγορά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή