Σε αύξηση εσόδων 6% ετησίως έως το 2025 στοχεύει η Coca-Cola 3E

Σε αύξηση εσόδων 6% ετησίως έως το 2025 στοχεύει η Coca-Cola 3E

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εμφαση στην κατηγορία του καφέ, καθώς και στο κανάλι του HoReCa (εστίαση, ξενοδοχεία) θα δώσει τα επόμενα χρόνια η Coca-Cola 3E σε συνεργασία, βεβαίως, με την The Coca-Cola Company. Αμφότερες οι επιλογές στηρίζουν τη στρατηγική που έχει ανακοινώσει ήδη ο πολυεθνικός κολοσσός των αναψυκτικών να μετατραπεί σε μια εταιρεία που θα καλύπτει τις ανάγκες του καταναλωτή 24 ώρες το 24ωρο και επτά ημέρες την εβδομάδα. Τα παραπάνω, καθώς και οι οικονομικοί στόχοι που θέτει η Coca-Cola 3Ε, ανακοινώθηκαν χθες στο Λονδίνο, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Capitals Market Day.

Η έναρξη της έντονης δραστηριοποίησης στην κατηγορία του καφέ συνδέεται με την εξαγορά της Costa Limited (Costa Coffee) στην οποία προχώρησε τον περασμένο Ιανουάριο η The Coca-Cola Company. Ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola 3E Ζόραν Μπογκντάνοβιτς χαρακτήρισε την εν λόγω εξαγορά φοβερή ευκαιρία που έχει προοπτικές ανάπτυξης. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν χθες, από 56 δισ. ευρώ που εκτιμάται ότι ήταν η αξία της εν λόγω αγοράς το 2018 (στους τομείς τουλάχιστον που θα δραστηριοποιηθεί η Coca-Cola) αναμένεται να αυξηθεί κατά 4 δισ. ακόμη τη διετία 2019-2020.

Από την άλλη, το κανάλι του HoReCa και συνολικά η κατανάλωση εκτός σπιτιού έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει με το μεγαλύτερο μερίδιο ως προς την αξία συνολικά του κλάδου των ποτών, αλκοολούχων και μη, ενώ σημαντικό είναι πλέον και το μερίδιο της μικρής λιανικής.

Η στρατηγική της Coca-Cola 3E σε κάθε κατηγορία θα είναι η ακόλουθη: στα αναψυκτικά που αποτελούν τον πυρήνα των δραστηριοτήτων της, θα συνεχίσει την προσπάθεια για ανάπτυξη της κατηγορίας, στο νερό, στους χυμούς και στο έτοιμο προς κατανάλωση τσάι θα επιδιωχθεί η επέκταση και η τοποθέτηση στην αγορά premium προϊόντων, στα ενεργειακά ποτά προτεραιότητα είναι η επέκταση και η καινοτομία, στα φυτικά «γαλακτοκομικά» προκρίνεται η εδραίωσή τους στην αγορά, στα αλκοολούχα ποτά η εταιρεία θέλει να αξιοποιήσει την προοπτική ανάπτυξης που υπάρχει στο κανάλι του HoReCa.

Οι οικονομικοί στόχοι που θέτει η διοίκηση της Coca-Cola 3Ε για την περίοδο έως το 2025 είναι οι ακόλουθοι:

• Ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης των εσόδων του ομίλου να κυμανθεί από 5% έως 6% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Το 2018 τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με το 2017.

• Το συγκρίσιμο περιθώριο κέρδους να φτάσει στο 11% έως το 2020 (από 10,2% το 2018) και να καταγράφει περαιτέρω ετήσια βελτίωση της τάξης των 20 έως 40 μονάδων βάσης κατά μέσον όρο έως το 2025. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή