ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην αγορά «έξυπνων» λευκών συσκευών εισέρχεται η «Πλαίσιο»

plaisio

Επειτα από πολλά χρόνια κυριαρχίας στην αγορά προϊόντων ψηφιακής τεχνολογίας, η «Πλαίσιο Computers» εισέρχεται στην αγορά των αποκαλούμενων λευκών συσκευών. Η εταιρεία εισέρχεται στη συγκεκριμένη αγορά πάλι ως φορέας διάχυσης τεχνολογίας και όχι σε μια προσπάθεια διεύρυνσης των πωλήσεων.

«Είμαστε μια εταιρεία ψηφιακής τεχνολογίας και έτσι παραμένουμε», είπε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κώστας Γεράρδος. Ο ίδιος σημείωσε ότι η εταιρεία εισήλθε στην αγορά των συστημάτων ήχου και εικόνας (iPod, φωτογραφικές μηχανές, τηλεοράσεις κ.λπ.) μόλις αυτές έγιναν ψηφιακές. «Μέχρι τότε η εταιρεία μας δεν είχε πωλήσει ούτε ένα γουόκμαν ή μια αναλογική φωτογραφική μηχανή», είπε ο κ. Γεράρδος.

Το ίδιο συμβαίνει και με τις λευκές συσκευές. Οι τελευταίες, καθώς εξελίσσονται και ενσωματώνουν «έξυπνα»  χαρακτηριστικά, βασίζονται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή τεχνολογία. Ηδη η εταιρεία ξεκίνησε τη διάθεση των συσκευών που λειτουργούν μέσω των ψηφιακών βοηθών Amazon Alexa και Google Home. Οι τελευταίοι χειρίζονται πλυντήρια, ψυγεία, φούρνους κ.λπ. με φωνητικές οδηγίες που δίδονται στη συσκευή μέσω κινητού τηλεφώνου. Προς το παρόν η επικοινωνία γίνεται στην αγγλική γλώσσα, καθώς δεν υπάρχει υποστήριξη των ελληνικών. Ωστόσο, θεωρείται θέμα χρόνου η βιομηχανία να φέρει συσκευές που θα υπακούουν σε εντολές από άλλες γλώσσες του πλανήτη. «“Εξυπνο” σπίτι χωρίς ηλεκτρικές συσκευές δεν νοείται και εμείς θέλουμε να είμαστε ο Νο 1 προορισμός για το “έξυπνο” σπίτι», σημείωσε ο Κώστας Γεράρδος.

Η διοίκηση της «Πλαίσιο» αποτιμά τη συγκεκριμένη αγορά των λευκών συσκευών σε 550 εκατ. ευρώ ετησίως. Η αγορά αυτή, σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρείας Γιώργο Γεράρδο, είναι σταθερή τα τελευταία χρόνια, με μικρή ανοδική πορεία. Προς την κατεύθυνση αυτή συντελούν καθοριστικά οι νέες (ψηφιακές) τεχνολογίες, αλλά και ο εκσυγχρονισμός της ενεργειακής απόδοσης.

Η επέκταση της «Πλαίσιο» στη νέα αγορά απαίτησε επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ. Σε πρώτη φάση, οι πελάτες της αλυσίδας θα βρουν τις νέες (λευκές) συσκευές σε πέντε καταστήματα της εταιρείας, από σύνολο 23 που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για τα καταστήματα της Δάφνης (Αττική), της Μεταμόρφωσης (Αττική), της Αγίας Παρασκευής (Αττική) και της Καλαμαριάς (Θεσ/νίκη). Ναυαρχίδα, ωστόσο, πωλήσεων είναι το νέο κατάστημα στου Ρέντη (Αττική) επί της οδού Πέτρου Ράλλη. Στα καταστήματα αυτά, οι πελάτες της εταιρείας θα βρουν όλες τις επώνυμες ηλεκτρικές συσκευές (Siemens, Neff, Philips κ.λπ.), αλλά και τις συσκευές… Turbo-x. Πρόκειται για 25 συσκευές ιδιωτικής ετικέτας (private label) με τις εμπορικές ονομασίες Nuvelle και Kendrix. Τα brand names αυτά θα αποτελέσουν για τις ηλεκτρικές συσκευές το αντίστοιχο του Turbo-X στις ψηφιακές συσκευές. Πάντως, η διοίκηση της εταιρείας κράτησε χθες κρυφά χαρτιά για τις επιδιώξεις της στη νέα αγορά στην οποία άρχισε να δραστηριοποιείται. Αν και ξεκίνησε σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός εμφανίζεται εξουθενωμένος και σε πορεία αναδιάταξης, τα στελέχη της «Πλαίσιο Computers» κράτησαν κλειστά χαρτιά. «Προτιμούμε να ανακοινώνουμε μερίδια αγοράς αφού πρώτα τα πετύχουμε», είπε ο ιδρυτής της εταιρείας Γιώργος Γεράρδος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο έναρξης των δραστηριοτήτων στη νέα αγορά, η «Πλαίσιο Computers» εκπαίδευσε πάνω από 170 πωλητές. Οπως ανέφεραν τα στελέχη της, οι πωλητές που θα εξυπηρετούν τους πελάτες των καταστημάτων έχουν μαγειρέψει, πλύνει, σιδερώσει κ.λπ. με τις συσκευές που οι ίδιοι προωθούν στους πελάτες. Επίσης, η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρία στούντιο στη Μάνδρα Αττικής, όπου έχουν γυριστεί περισσότερα από 500 βίντεο που διευκολύνουν τους πελάτες της αλυσίδας να αποφασίσουν για την αγορά ενός προϊόντος, για τις οδηγίες χρήσης κ.ά. Η εταιρεία, τέλος, δεσμεύθηκε να πωλεί στην πιο χαμηλή τιμή των βασικών ανταγωνιστών της, ενώ θα προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες εγκατάστασης των συσκευών.