Η Costa Coffee επιστρέφει στις αρχές του 2020 στην Ελλάδα

Η Costa Coffee επιστρέφει στις αρχές του 2020 στην Ελλάδα

1' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει η τοποθέτηση του καφέ Costa Coffee, εταιρεία που απέκτησε στις αρχές του έτους η Coca-Cola Company. Η Coca-Cola HBC AG, ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της Coca-Cola στον κόσμο, θα τοποθετήσει το 2020 τα προϊόντα Costa Coffee σε δέκα τουλάχιστον αγορές, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα. Αγνωστο, ωστόσο, παραμένει εάν η επανείσοδος της Costa Coffee στην ελληνική αγορά θα σημαίνει και τη δημιουργία ομώνυμων καφέ, όπως είχε συμβεί στο παρελθόν.

Εκτός από την ελληνική αγορά, η Coca-Cola HBC AG θα αναλάβει επίσης να τοποθετήσει το 2020 τα προϊόντα Costa Coffee σε άλλες εννέα χώρες, μεταξύ των οποίων η Βουλγαρία, η Ουγγαρία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Ρωσία και η Ελβετία.

Η Coca-Cola Company απέκτησε την Costa Coffee τον Ιανουάριο του 2019 και έχει επιταχύνει την ανάπτυξή της, με έμφαση σε προϊόντα που διατίθενται σε αυτόματους πωλητές (vending) ή είναι έτοιμα προς κατανάλωση (ready-to-drink). Η Costa Coffee είναι η κορυφαία εταιρεία καφέ στο Ηνωμένο Βασίλειο, με ισχυρή παρουσία σε Ευρώπη, Ασία, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Ο καφές είναι μία από τις πιο επικερδείς και ταχύτερα αναπτυσσόμενες δεξαμενές κερδοφορίας ανάμεσα στις εμπορεύσιμες κατηγορίες ροφημάτων.

Σύμφωνα με στοιχεία που είχε παρουσιάσει η διοίκηση της Coca-Cola HBC στο πλαίσιο του Capital Markets Day στο Λονδίνο, στις αρχές Ιουνίου, από 56 δισεκατομμύρια ευρώ που εκτιμάται ότι ήταν η αξία της εν λόγω αγοράς το 2018 (στους τομείς τουλάχιστον που θα δραστηριοποιηθεί η Coca-Cola) αναμένεται να αυξηθεί κατά 4 δισ. ευρώ ακόμη τη διετία 2019-2020 και κατά 13 δισ. ευρώ την περίοδο 2021-2025, καταγράφοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4%.

«Είναι μια εξαιρετική εξέλιξη που θα δημιουργήσει πραγματική αξία για τους πελάτες μας και για εμάς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic. «Η προσθήκη μιας μάρκας τόσο ισχυρής όσο η Costa Coffee στο χαρτοφυλάκιό μας θα μας επιτρέψει να καλύψουμε περισσότερες περιστάσεις κατανάλωσης, να συνεργαστούμε ακόμα πιο στενά με τους πελάτες μας σε όλα τα κανάλια της αγοράς και να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές κάθε μέρα».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή