Cardlink: Ήρθε η ώρα να γνωριστούμε καλύτερα

Cardlink: Ήρθε η ώρα να γνωριστούμε καλύτερα

3' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Είναι κάθε μέρα μαζί μας, βλέπουμε το λογότυπό της παντού και -δίχως πολλές φορές να το συνειδητοποιούμε- κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη: ο λόγος για την Cardlink, την εταιρεία του Ομίλου Quest με το μεγαλύτερο δίκτυο POS στην ελληνική αγορά και την πλέον δυναμική πύλη διαδικτυακών πληρωμών για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το δίκτυο της Cardlink εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση χιλιάδες επιχειρήσεις και καταναλωτές. Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσω των τερματικών της πραγματοποιούνται καθημερινά πάνω από 1,5 εκατομμύρια συναλλαγές.

Απάντηση στις προκλήσεις της αγοράς

Σε ένα κόσμο που όλο και λιγότεροι άνθρωποι «κρατούν» μετρητά και οι κάρτες κερδίζουν συνεχώς έδαφος –ακόμα και για μικρές συναλλαγές, η ευκολία και αξιοπιστία των συναλλαγών αποτελούν βασικά ζητήματα για τους καταναλωτές και τους επιχειρηματίες. Σε αυτά έρχεται να «απαντήσει» η Cardlink, δίνοντας λύσεις στην αγορά, καθώς τα προϊόντα της συνδυάζουν ταχύτητα και ασφάλεια στις πληρωμές.

Ανταποκρινόμενη στις ραγδαίες μακροοικονομικές αλλαγές του οικονομικού τοπίου τα τελευταία χρόνια και ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, η Cardlink κατάφερε να ξεχωρίσει επενδύοντας και προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στους επιχειρηματίες. Μετά την επιβολή των capital controls το 2015, κατάφερε να ανταποκριθεί στην τεράστια αυτή πρόκληση, όταν τα αιτήματα για POS τετραπλασιάστηκαν μέσα σε 24 ώρες ξεπερνώντας κατά μέσο όρο τα 1000 αιτήματα/μέρα. Πλέον συνεχίζει να επενδύει ακόμη περισσότερο μπροστά στις εξελίξεις, με νέα προϊόντα και υπηρεσίες, με σκοπό να βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία των συναλλαγών στο φυσικό και ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ελληνική και εξωστρεφής

Η Cardlink είναι μία ελληνική εταιρεία. Ιδρύθηκε το 2004 από την Alpha Bank και την Eurobank με στόχο τη δημιουργία ενός κοινού δικτύου POS, το οποίο θα βοηθούσε την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών συναλλαγών στην Ελλάδα.

Η ενοποίηση των εν λόγω δικτύων ξεκίνησε το 2011 και ολοκληρώθηκε το 2014 με την εγκατάσταση πάνω από 80.000 POS στην εγχώρια αγορά. Το 2015 η εταιρεία αποκτήθηκε από την Quest Συμμετοχών (85%) και την EdgePay (15%).

Με την έλευση στον Όμιλο Quest ξεκίνησε μια νέα πορεία επενδύσεων και ανάπτυξης, κατά την οποία το δίκτυό της εκτινάχθηκε από τα 100.000 POS (Δεκέμβριος 2015) στα 250.000 (Μάιος 2019). 

Εμπιστοσύνη από τους κορυφαίους

Όλα αυτά τα χρόνια η Cardlink με τη συνέπεια και την αξιοπιστία της κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των τραπεζών με αποτέλεσμα σήμερα να συνεργάζεται με όλες τις ελληνικές τράπεζες και να εξυπηρετεί πολλές από τις κορυφαίες εταιρείες της ελληνικής αγοράς: Όμιλος INDITEX, Public, EKO, Lamda Development, Vodafone, McDonald’s, Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», JUMBO,  Shell, VILLAGE,  Goody’s, Hilton, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΑCS, AEGEAN, My market, Μουστάκας, Ολυμπία Οδός και Η&M. Όλες τους επέλεξαν να εγκαταστήσουν στο δίκτυό τους τα POS της Cardlink.

Την ίδια στιγμή, τη διαδικτυακή πύλη πληρωμών της εταιρείας αξιοποιούν περίπου 10.000 e-Commerce επιχειρήσεις, ανάμεσα στις οποίες ο Όμιλος OTE, ο Όμιλος Inditex, ο Κωτσόβολος, η Skroutz, η Wind, η Pizza Fan, η Public, η ΑΒ Βασιλόπουλος, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η Yoda.gr, το Petas.gr και άλλες.

Σήμερα, η αγορά των αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών συναλλαγών αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους:

  • στο δίκτυο της Cardlink οι συναλλαγές ενισχύθηκαν το 2018 κατά 40% σε αριθμό και κατά 18% σε αξία
  • το 14% των συναλλαγών στο δίκτυο της εταιρείας το 2018 αφορούσε ποσά έως 5 ευρώ και το 4% ποσά έως 2 ευρώ, ενώ
  • σχεδόν έξι στις δέκα συναλλαγές είναι πλέον ανέπαφες

Η αυξημένη δυναμική των ηλεκτρονικών συναλλαγών, αλλά και η αναγνώριση του ρόλου και της ευθύνης που της αναλογεί λόγω του μεγέθους του δικτύου της και του πλήθους συναλλαγών που διαχειρίζεται, θέτει υψηλά τον πήχη για την εταιρεία.

Η Cardlink έχει ολοκληρώσει την επέκταση και αναβάθμιση των υποδομών της προκειμένου να διαχειριστεί ακόμα μεγαλύτερο πλήθος συναλλαγών.

Βασικό της στόχος αποτελεί να είναι δίπλα και να υποστηρίζει ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνογνωσία προκειμένου να παρέχει λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική επιχειρηματικότητα.

Κινητήριος μοχλός της εταιρείας, άλλωστε, είναι οι ίδιες οι ανάγκες των επιχειρήσεων και η αναζήτηση του αποτελεσματικότερου τρόπου εξυπηρέτησής τους. Πρώτα κατανοεί τις ανάγκες, τόσο των επιχειρήσεων όσο και των πελατών τους και στη συνέχεια τις μετατρέπει σε λύσεις.

Το «πλαστικό χρήμα», σήμερα, έχει έρθει πιο κοντά σε καταναλωτές και πελάτες, με τις νέες συνθήκες να οδηγούν ολοένα και περισσότερες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις προς τη μετάβαση σε ηλεκτρονικές συναλλαγές. Στόχος της Cardlink είναι αυτή η μετάβαση να ολοκληρωθεί χωρίς να διαταραχθεί η καθημερινή τους λειτουργία, δουλεύοντας για εκείνες και προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για την ανάπτυξή τους, για να μπορούν να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα. Τη δουλειά τους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή