Αυξήθηκαν κατά 5,6% οι υπηρεσίες βοήθειας της Interamerican

Αυξήθηκαν κατά 5,6% οι υπηρεσίες βοήθειας της Interamerican

1' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες άμεσης βοήθειας καταδεικνύουν τα στοιχεία της Interamerican, με βάση τα οποία οι υπηρεσίες βοήθειας αυξήθηκαν κατά 5,6% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα και τα περιστατικά που διαχειρίστηκε η εταιρεία ανήλθαν συνολικά στις 237.901  έναντι 225.289 πέρυσι.

Η εταιρεία στον κλάδο βοήθειας κατέχει ηγετική θέση σε μερίδιο αγοράς, και στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της η Interamerican εξυπηρέτησε 1.997 αλλοδαπούς που βρέθηκαν στην Ελλάδα: σε 1.923 περιπτώσεις με οδική και σε 74 περιπτώσεις με άμεση ιατρική βοήθεια. Η οδική βοήθεια της Interamerican διαχειρίστηκε, από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο, 222.721 περιπτώσεις και η άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια ανταποκρίθηκε σε 15.180 κλήσεις.

Συνολικά, οι κλήσεις στις οποίες ανταποκρίθηκε η Interamerican, με διακομιδές και συμβουλές από τηλεφώνου, παρουσίασαν φέτος αύξηση κατά 10,7% συγκριτικά με το περυσινό πρώτο εξάμηνο. Η γραμμή υγείας 1010 παραμένει κομβική και για τη διαχείριση υποδοχής όλων των περιστατικών του νέου, πρωτοποριακού συστήματος υγείας «bewell». Κατά το 2019, είναι σε ισχύ και οι ομαδικές καλύψεις των κατοίκων, μέσω χορηγιών, για τα νησιά Λήμνο, Σίφνο, Υδρα και Αστυπάλαια, με δεδομένες τις ιδιαίτερες ανάγκες διαχείρισης και διακομιδής ασθενών ή τραυματιών από τη νησιωτική Ελλάδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ειδικός δείκτης NPS, που παρακολουθεί συστηματικά η Interamerican εδώ και πέντε χρόνια και για τον τομέα βοήθειας, είναι ιδιαίτερα υψηλός. Κατά το πρώτο εξάμηνο, ο NPS για την οδική βοήθεια ανήλθε σε 77 μονάδες και για την άμεση ιατρική βοήθεια σε 58 μονάδες. Ο δείκτης NPS προκύπτει από τις απαντήσεις πελατών που έχουν εξυπηρετηθεί και παρέχει, κατ’ ακολουθίαν, εικόνα ικανοποίησης, σταθερής προτίμησης και διάθεσης των πελατών για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους.

«Η αξία που αποδίδεται στην κοινωνία από τις υπηρεσίες μας στον τομέα της βοήθειας μας κάνει υπερήφανους. Τόσο η οδική όσο και η άμεση ιατρική βοήθεια αποτελούν ένα ποιοτικό στοιχείο ασφαλιστικής διαφοράς της εταιρείας στην αγορά μας», τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της Interamerican Βοήθειας. Ενδεικτική ήταν η κινητοποίηση των ανθρώπων και των οχημάτων του στόλου της εταιρείας κατά τις πρόσφατες καταστροφές από τα ακραία καιρικά φαινόμενα στη Χαλκιδική, όπου βρέθηκαν από την πρώτη ώρα πέντε οχήματα οδικής και ένα ασθενοφόρο, με άμεση επέμβαση σε 86 περιστατικά για βοήθεια σε αυτοκίνητα, καθώς και διακομιδή με το ασθενοφόρο δύο  ατόμων που αντιμετώπιζαν προβλήματα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή