Εξαγορά της πολωνικής εταιρείας Luksja από τον όμιλο Σαράντη

Εξαγορά της πολωνικής εταιρείας Luksja από τον όμιλο Σαράντη

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην εξαγορά της πολωνικής εταιρείας Luksja που διαθέτει σημαντική παρουσία στην πολωνική αγορά προϊόντων προσωπικής φροντίδας προχώρησε έναντι 9,9 εκατ. ευρώ η «Σαράντης». Πιο συγκεκριμένα, ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του σήματος Luksja που ανήκε μέχρι πρότινος στον πολυεθνικό όμιλο PZ Cussons. Η δε εξαγορά τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος PZ Cussons έχει παρουσία στη χώρα μας μέσω της «Μινέρβα Ελαιουργική» από την οποία προτίθεται σύντομα να αποεπενδύσει. Τα προϊόντα Luksja είναι ευρέως γνωστά και βραβευμένα ενώ διαθέτουν τριάντα χρόνια παρουσίας στην Πολωνία, στην κατηγορία bath & shower, κατέχοντας ηγετική θέση στις υποκατηγορίες σαπουνιού και αφρόλουτρου (bar & liquid).

Oι πωλήσεις των προϊόντων Luksja κατά το 2018 ανήλθαν στα 16 εκατ. ευρώ, ενώ η κίνηση της «Σαράντης» είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τη στρατηγική του ομίλου, ο οποίος συνεχίζει το τελευταίο διάστημα να ενισχύει το χαρτοφυλάκιό του, μετά και την υπογραφή συμφωνίας αντιπροσώπευσης για καλλυντικά επιλεκτικής διανομής της Coty στην Ελλάδα. Υπενθυμίζεται ότι τα σήματα της Coty ήλεγχε μέχρι πρότινος ο όμιλος Folli Follie. Οπως αναφέρει η ανακοίνωση, το τίμημα της εξαγοράς χρηματοδοτήθηκε από τα ταμειακά διαθέσιμα του ομίλου.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο όμιλος Σαράντη θα καταστεί ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος σημάτων της PZ Cussons, τα οποία σήμερα διανέμονται στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Morning Fresh, Carex, Original Source κ.ά. Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα ανέρχονται σε περίπου 6 εκατ. ευρώ, ενώ για την ανάληψη της αντιπροσωπείας ο όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη.

Σημειώνεται ότι η απόκτηση των προϊόντων Luksja από την PZ Cussons θα δώσουν τη δυνατότητα στον όμιλο Σαράντη να αναπτυχθεί περαιτέρω, επεκτείνοντας την παρουσία του σε γειτονικές υποκατηγορίες στην αγορά προσωπικής περιποίησης. Υπενθυμίζεται ότι η Πολωνία αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αγορές για τον όμιλο Σαράντη, ο οποίος γενικά διαθέτει ισχυρή διεθνή παρουσία μέσα από ένα μεγάλο δίκτυο θυγατρικών στο εξωτερικό.

Το 2015 ο όμιλος είχε ανακοινώσει την εξαγορά της πολωνικής Polipak, ενώ πέρυσι η αγορά της Πολωνίας εισέφερε το 16,92% του κύκλου εργασιών του ομίλου. Πέρυσι τα έσοδα της «Σαράντης» ανήλθαν στα 344 εκατ. ευρώ έναντι 299,6 εκατ. το 2017.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή