ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες υπηρεσίες και ειδικές προσφορές από την ΑΒ

nees-ypiresies-kai-eidikes-prosfores-apo-tin-av-2338337

Με σειρά καινοτομιών, οι οποίες έχουν στόχο να βελτιώσουν την αγοραστική εμπειρία και ταυτόχρονα βεβαίως να ενισχύσουν τον τζίρο και τα κέρδη της «ΑΒ Βασιλόπουλος», που την τελευταία διετία βρίσκονται υπό πίεση, γιορτάζει η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ 80 χρόνια παρουσίας στο ελληνικό λιανεμπόριο. Οι καινοτομίες αυτές θα αρχίσουν να εφαρμόζονται σε δύο μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη εντός του Οκτωβρίου και σταδιακά θα κάνουν την εμφάνισή τους και σε άλλα σημεία του δικτύου.

«Ογδόντα χρόνια αλλάζουμε τα δεδομένα, πρωτοπορούμε, φέρνουμε καινοτομίες που εμπνέουν», ανέφερε χαρακτηριστικά, κατά την ομιλία του στην εορταστική εκδήλωση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «ΑΒ Βασιλόπουλος», Βασίλης Σταύρου. Και πρόσθεσε: «Η ΑΒ είναι 80 χρόνια τεράστια θετική δύναμη. Υλοποιούμε επενδύσεις 70 εκατ. ευρώ κατά μέσον όρο κάθε χρόνο. Ετσι θα συνεχίσουμε για την κοινωνία, την οικονομία, την ανάπτυξη».

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο κ. Σταύρου, εντός των καταστημάτων θα δημιουργηθεί ένας νέος χώρος με την ονομασία ARMONIA Health & Wellness, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να βρίσκουν βιολογικά προϊόντα, προϊόντα για χορτοφάγους και vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη κ.ά., καθώς και φυτικά καλλυντικά. Η δεύτερη καινοτομία αφορά την εγκατάσταση Juice Bar εντός κάποιων καταστημάτων, από όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν φρέσκους χυμούς φρούτων και λαχανικών.

Ειδικός χώρος θα αφιερωθεί και στα τυριά, εξελιγμένος σε σχέση με τους γνωστούς πάγκους που υπάρχουν σήμερα στα καταστήματα. Στον χώρο αυτό με την ονομασία La Fromagerie οι πελάτες του καταστήματος θα βρίσκουν τυριά από όλο τον κόσμο και ειδικός σύμβουλος θα εξηγεί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε είδους και θα δίνει συμβουλές για συνδυασμό των τυριών με αλλαντικά και κρασιά. Στα καταστήματα θα δημιουργηθούν επίσης γωνιές «Grab and Go», από όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν έτοιμα ελαφρά γεύματα για επιτόπια κατανάλωση.

Σε μια προσπάθεια δε να περιορίσει την αναμονή στους πάγκους των νωπών προϊόντων και ταυτόχρονα να μεγαλώσει το «καλάθι» του καταναλωτή, σε κάποια καταστήματα ο καταναλωτής θα παίρνει αριθμό όπου θα αναγράφεται η σειρά προτεραιότητας, αλλά αντί να περιμένει, θα μπορεί να κάνει τα υπόλοιπα ψώνια του και όταν φτάνει η σειρά του θα λαμβάνει ενημερωτικό μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο.

Σε κάποια καταστήματα επίσης θα εγκατασταθούν ψηφιακές οθόνες από τις οποίες οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες της αλυσίδας.

Μία από τις καινοτομίες, η οποία είχε προαναγγελθεί από τις αρχές του χρόνου, ήδη εφαρμόζεται και πρόκειται για τις προσωποποιημένες προσφορές. Μέσω της χρήσης της κάρτας πιστότητας ΑΒ Plus και αφού έχει δοθεί η συγκατάθεση του χρήση της κάρτας, η αλυσίδα συγκεντρώνει στοιχεία για την καταναλωτική συμπεριφορά του κάθε πελάτη και κάνει στοχευμένες προσφορές, παρέχοντας επιπλέον επιβράβευση. Ηδη το πρόγραμμα αυτό εφαρμόζεται σε περίπου 60.000 πελάτες και δυνητικά μπορούν να ενταχθούν όλοι, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι θα συναινέσουν στην αξιοποίηση των προσωπικών δεδομένων τους βάσει όσων ορίζει η πρόσφατη νομοθεσία.

Η πορεία της «ΑΒ Βασιλόπουλος» στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το 1939, όταν οι Αφοί Βασιλόπουλοι άνοιξαν κατάστημα στην οδό Βουλής 29. Σήμερα, 80 χρόνια μετά και με την εταιρεία να ανήκει πλέον στον όμιλο Ahold Delhaize, το δίκτυό της αριθμεί 460 καταστήματα και απασχολεί πάνω από 14.000 υπαλλήλους. Εχει πάνω από 3.500 προμηθευτές, εκ των οποίων το 90% εδρεύει στην Ελλάδα.