Στο 1,19 δισ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ το 2018

Στο 1,19 δισ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ το 2018

2' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αύξηση τζίρου και μείωση κερδών έκλεισε το 2018 για τη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ, η οποία δραστηριοποιείται στη λιανική με τα σούπερ μάρκετ «My Market» και στη χονδρική με τα καταστήματα «Metro Cash & Carry».

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ισολογισμό που δημοσίευσε η εταιρεία, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε το 2018 σε 1,19 δισ. ευρώ έναντι 1,17 δισ. ευρώ το 2017, καταγράφοντας αύξηση 1,71%. Το αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων ήταν κέρδη ύψους 24,9 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε σύγκριση με τη χρήση του 2017, οπότε και είχαν διαμορφωθεί σε 25,1 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν κάτω από τα 10 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκαν σε 9,45 εκατ. ευρώ έναντι 10,38 εκατ. ευρώ το 2017.

Το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας στις 31 Δεκεμβρίου 2018 ήταν 721,75 εκατ. ευρώ, μειωμένες σε σύγκριση με το 2017 όταν είχα ανέλθει σε 728,58 εκατ. ευρώ. Εξ αυτών βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις είναι 426,66 εκατ. ευρώ, με το μεγαλύτερο μέρος τους, 285,90 εκατ. ευρώ, να πρόκειται για εμπορικές υποχρεώσεις. Το 2017 οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας είχαν διαμορφωθεί σε 390,58 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων οι εμπορικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 284,68 εκατ. ευρώ. Το μερίδιο της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ στην κατηγορία της λιανικής διαμορφώθηκε σε 10,5%, που την κατατάσσει στην τέταρτη θέση του κλάδου των σούπερ μάρκετ, μετά τον «Σκλαβενίτη», τον «ΑΒ Βασιλόπουλο» και τη Lidl Ελλάς.

Κάμψη παρατηρήθηκε το 2018 στο δίκτυο της χονδρικής, όπου πάντως η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ διατηρεί ηγετικό μερίδιο, της τάξεως του 48%. Η κάμψη συνολικά της κατηγορίας Cash & Carry, παρά τη σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης, οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στο γεγονός ότι οι μεγάλες προσφορές στα σούπερ μάρκετ οδηγούν αρκετές μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να προμηθεύονται τα είδη που χρειάζονται από τα καταστήματα λιανικής.

Εως το τέλος του χρόνου αναμένεται, εξάλλου, να έχει λειτουργήσει το πρώτο κατάστημα της εταιρείας εκτός Ελλάδας και συγκεκριμένα στην Κύπρο. Το κατάστημα θα δραστηριοποιείται στην κατηγορία του cash & carry και θα φέρει την επωνυμία «Best Value για επαγγελματίες». Το νέο κατάστημα είναι στη Λεμεσό και η διοίκηση της εταιρείας δεν αποκλείει σε βάθος χρόνου την ίδρυση 2-3 ακόμη καταστημάτων στις μεγάλες πόλεις της Κύπρου. Τα επόμενα βήματα θα εξαρτηθούν από την πορεία του πρώτου και τις ανάγκες της κυπριακής αγοράς. Η επένδυση στην Κύπρο άγγιξε το ποσό των 10 εκατ. ευρώ.

Το δίκτυο της εταιρείας στην Ελλάδα αποτελείται από 225 καταστήματα «My Market», με τελευταίο αυτό που ξεκίνησε να λειτουργεί στη Γαστούνη τον Αύγουστο και 50 «Metro Cash & Carry»

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή