Στην αγορά «κόκκινου» κρέατος η «Νιτσιάκος»

Στην αγορά «κόκκινου» κρέατος η «Νιτσιάκος»

2' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην κατηγορία του αρνίσιου και μοσχαρίσιου κρέατος εισέρχεται η «Νιτσιάκος Α.Ε.», ενώ ήδη από τώρα κάνει τις απαραίτητες προετοιμασίες ώστε σε ορίζοντα διετίας να δραστηριοποιηθεί και στην κατηγορία του χοιρινού κρέατος. Πολύ νωρίτερα θα «αγγίξει» με έμμεσο τρόπο και τον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργειών. Ο λόγος; Η εταιρεία, που έχει βασίσει την ανάπτυξή της στο κοτόπουλο και έχει εξελιχθεί σε μία από τις κορυφαίες πτηνοτροφικές επιχειρήσεις, βλέπει πλέον ότι το μερίδιό της σε αυτό το είδος έχει «πιάσει ταβάνι» και αναζητεί επιπλέον πεδία δραστηριότητας, τα οποία μάλιστα έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε χθες, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των ΜΜΕ, η κυρία Μαριλένα Νιτσιάκου, εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας, η «Νιτσιάκος Α.Ε.» σχεδιάζει επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ για την τριετία 2020-2022. Οι επενδύσεις αυτές περιλαμβάνουν τις εξής δράσεις:

– Εκσυγχρονισμό και αύξηση δυναμικότητας του πτηνοσφαγείου της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη στα 5.000 πτηνά ανά ώρα.

– Κατασκευή νέας μονάδας στη ΒΙΠΕ (Βιομηχανική Περιοχή) Ιωαννίνων με γραμμές επεξεργασίας υποπροϊόντων σφαγής για την παραγωγή τροφών που θα προορίζονται για ιχθυοκαλλιέργειες.

– Είσοδο στην αγορά αρνίσιου και μοσχαρίσιου κρέατος με δημιουργία μονάδων εκτροφής και τυποποιητηρίου κόκκινου κρέατος, στα Δολιανά Ιωαννίνων. Το κρέας από τις μονάδες αυτές θα διατίθεται τόσο στη χονδρική όσο και στη λιανική.

– Νέα γραμμή σφαγής και διπλασιασμό της δυναμικότητας του τυποποιητηρίου στη ΒΙΠΕ Ιωαννίνων. Σε ορίζοντα διετίας, όταν και υπολογίζεται ότι θα έχει αμβλυνθεί η παγκόσμια κρίση στο χοιρινό κρέας λόγω της εξάπλωσης της πανώλης των χοίρων, η «Νιτσιάκος» σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί και στην κατηγορία του χοιρινού κρέατος δημιουργώντας χοιροτροφικές μονάδες.

Ανοικτό, επίσης, αφήνει η διοίκηση της εταιρείας το ενδεχόμενο να δραστηριοποιηθεί στην κατηγορία του προψημένου γύρου κοτόπουλου. Και αυτό διότι, όπως επεσήμανε χθες η κυρία Μαριλένα Νιτσιάκου, «ουκ ολίγα ψητοπωλεία υποστηρίζουν ψευδώς ότι διαθέτουν γύρο από κοτόπουλα “Νιτσιάκος”».

Σε πρώτη φάση, πάντως, η εταιρεία θα υλοποιήσει σχετική διαφημιστική εκστρατεία σε περίπου ενάμιση μήνα, στο επίκεντρο της οποίας θα βρίσκεται η ενημέρωση του καταναλωτή για τα επώνυμα προϊόντα στην εστίαση.

Σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητα εκτός Ελλάδας, η «Νιτσιάκος» δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ιταλική αγορά, στην οποία δραστηριοποιείται εδώ και δύο χρόνια, με τα προϊόντα της να βρίσκονται στα καταστήματα από τη Ρώμη έως τη Νότια Ιταλία. Από το 2020 η εταιρεία θα επεκταθεί και προς τη Βόρεια Ιταλία.

Το 2019 η εταιρεία υλοποίησε επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ, οι οποίες περιλαμβάνουν την επέκταση του τυποποιητηρίου των Ιωαννίνων και την εγκατάσταση νέων γραμμών μηχανικής αποστέωσης.

Επίσης, έγινε εκσυγχρονισμός των δύο εργοστασίων ζωοτροφών σε Ιωάννινα και Αρτα, καθώς και εγκατάσταση νέου βιολογικού καθαρισμού επεξεργασίας υγρών λυμάτων στο πτηνοσφαγείο Ιωαννίνων. Μέσα στο 2019, ξεκίνησε τη λειτουργία της η επέκταση και η εγκατάσταση της νέας γραμμής προψημένων προϊόντων στην εταιρεία «Foodmaster», στην Αρτα, η οποία ανήκει στη «Νιτσιάκος».

Το 2019 ο τζίρος της «Νιτσιάκος» αναμένεται να κλείσει στα 370 εκατ. ευρώ από τα 346,9 εκατ. ευρώ το 2018. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή